Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Izašao sa Farme, potom doživio brojne loše stvari!

Bivši suprug pjevačice Goce Tržan i učesnik realityja ``Farma``, Ivan Marinković, ozbiljno se zaljubio u manekenku Saru Trajanović, te navodi da njenog dečka Andriju Akija Markovića ne smatra za konkurenciju.

- Volim Saru, prija mi ta djevojka, lijepa je, pametna, ima karakter. Odrastao sam na beogradskom asfaltu i imam mnogo iskustva iza sebe da bih jednog klinca smatrao suparnikom. Aki se malo zaletio, vidjećemo šta će se dešavati. Sara mi je rekla da želi da priča sa mnom i mislim da ćemo tada znati na čemu smo. Jedva čekam da vidim Lenu, to mi je broj jedan, a onda sve ostalo - rekao je Ivan, prenio je ``Alo!``.


Ivan ističe da mu ne smeta što ima nadimak ``bivši muž`` i kaže da je od Goce dobio prilično neprijatnu poruku.

- Ne smeta mi da me zovu “bivši muž”, jer ja to svakako jesam. Bio sam u braku sa poznatom pjevačicom koja je majka mog djeteta. Ne zanima me šta Goca misli o mom učešću, svako vodi svoj život. Pustila mi je poruku “Voljela bih da si u tom svinjcu ostao još pet godina”. O bivšima sve najbolje - rekao je Ivan.

Izvor:Opera17.com

Najčitanije na portalu