Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Otkrila zbog kojih je komentara žirija odustala od ZMBT

Nakon što je objavila na Facebook-u da će napustiti takmičenje u šou ZMBT, Amila Hasanović je ipak donijela odluku da se bori za svoje mjesto u ZMBT. Za Senzaciju je otkrila i šta je toliko pogodilo pa je htjela odustati od svega.


``Sjećate se prve moje audicije koja je bila puna osmijeha i sreće što sam tu? Meni je dovoljno što sam prošla u Top 40! Ja sam skromna, takva sam čitav život i male stvari me čine sretnom. U životu šta god sam poželjela i dobila sam. A najviše što nisam htjela jeste da stojim na jednoj sceni i da me vrijeđaju, ali to sam doživjela i ja i moji roditelji.

Prva uvreda koje se sjećam sa svog nastupa je bila `Tvoj glas je provalija`, na šta sam se nasmijala i krenula dalje. Zatim prvi nastup pred publikom meni je inače prvi pred ljudima i dobila sam komentar `Tebi ni travar iz Dunava ne bi pomogao`. Opet sam se nasmiješila i rekla hvala. Poslije toga, ponovo stojim pred masom ljudi i opet dobijem komentar `Vi ste ambicija bez pokrića`, opet se nasmiješim i ponovo nastavim dalje. Opet sljedeći nastup iza toga dobijem komentar `Ne čujete dobro, sjedite na ušima`.

Tad sam sebi rekla: Ne, više idem na časove pjevanja da to usavršim što bolje mogu, da dokažem i da ubijem strah u sebi. Kad sam uzela te časove iza scene od jednog profesora dobijem komentar da pjevam za dva. Od silinih komentara i svega toga izgubila sam volju da se smijem, da pjevam iz ljubavi, također i moji roditelji koji su sve to gledali! Zar jedna majka može da gleda svoje dijete tako na sceni? Znala sam doći kući i preplakati i proklinjati dan kad sam stala tamo...

Izgubila sam nadu i snagu da se borim za ono što volim. Sebi sam postavljala pitanja jesam li zbog odgoja dobivala takve komentare. Čiji roditelj bi podnosio takve komentare jednog profesora? Ko bi mogao gledati tako svoje dijete? Sve što sam radila radila sam iz ljubavi ali toga više nema``, stoji u Amilinom pojašnjenju koja će i večeras ipak stati pred stručni žiri i dati sve od sebe da otpjeva što bolje. Želimo joj sreću.

Izvor: Senzacija.ba

Najčitanije na portalu