Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Četiri momka napala ZMBT učesnicu: Užas, u šoku sam!

Učesnica ovogodišnje sezone Hayatovog muzičkog takmičenja ``Zvijezda možeš biti ti`` Amila Hasanović je bila žrtva napada kada su na nju nasrnula četiri momka, nedaleko od Hayatove zgrade. Ona je na svom facebook profilu napisala:

- Večeras ispred Hayata sam doživjela stravu i užas. Bila sam napadnuta od četiri mladića. Sreća moja, moglo je gore završiti ! Koliko god mi je slava donijela dobrog, toliko je lošeg.


Ekipa ekskluziva.ba portala je stupila u kontakt sa Amilom, a ona nam je objasnila detalje ovog šokantnog i nemilog događaja.

- Dok sam čekala prevoz kući, prolazila su četiri mladića. Prišli su mi i tražili poklon koji sam dobila od jednog fana. Međutim,  ja sam se protivila tome i jedan od njih me uhvatio za ruku, bukvalno je nasrnuo na mene i uzeo mi te poklone.

Također, nazvao me raznim vulgarnim imenima. Potom je stigao moj brat, te su nasrnuli i na njega. O ostalim stvarima, kako se završilo i ostalo ne smijem da otkrivam, to će riješiti policija. Ja sam dobro, moj brat također - rekla je Amila za ekskluziva.ba portal i dodala kako je zadovoljna što se sve ovako završilo, jer je cijeli sučaj mogao biti gori i katastrofalniji.

Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu