Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Nećete vjerovati šta je Ana Nikolić radila pred sudijom

Nakon fizičkog napada Mande Popović u avgustu u Crnoj Gori, Ana Nikolić odlučila je da će Crnogorku krivično goniti, a na jučerašnjem saslušanju povodom ovog događaja pjevačica je dizala nogu na sto ispred sudije kako bi demonstirala ponašanje svoje rivalke u hotelskoj sobi.

Nikolićeva nije kažnjena za nedolično ponašanje u sudnici kada je pokazivala kako je Manda sjedila u sobi, ali je njen advokat Borivoje Borović opomenuo da spusti nogu.


- Kada sam otvorila vrata i vidjela njih dvije, pokušala sam da ih zatvorim, ali su ih one odgurnule i ja sam tom prilikom udarila glavom u orman. One su uletjele u sobu i počele da me udaraju, grebu i čupaju i, kako sam imala nadogradnju, iščupale su mi nekoliko pramenova - prepričavala je Ana događaj koji se desio u avgustu ove godine u hotelu “Maestral” i dodala da joj je Manda prijetila da će je ošišati do glave.

- Ona mi je rekla da sjednem da normalno pričamo. Ja sam sjela i rekla je: “Nećeš valjda da zoveš policiju?”, ja sam joj rekla da naravno da hoću i tada je izjavila: “Odavdje nećemo izaći dva sata, a onda ću te ošišati do glave” - rekla je Ana, koja je dodala da je Popovićeva njenoj drugarici slala prijeteće poruke sa sljedećom sadržinom: “Reci drugarici Srbijanki da joj je bolje da sutra ode iz Crne Gore, inače će joj se crijeva vući po Crnoj Gori”. Nakon što je dala svoj iskaz o slučaju protiv Mande Popović, Ana je za medije izjavila da je zabrinuta za svoju bezbijednost.

- Činjenica da sam angažovala najbolju advokatsku krivičnu kancelariju govori o ozbiljnosti situacije koja se dogodila, tako da je to sve što ću reći. Naravno da se plašim za svoju bezbijednost, poslije takvih stvari koje ja u životu nisam doživjela, naravno da da - izjavila je Nikolićeva, dok je njen advokat rekao da poruke koje su procurile u medije neće komentarisati.

- Suština je u tome što je ona jako uplašena i želi ovo da izgura do kraja. Iako je upozorena da ne treba da podnosi krivične prijave, ona je podnijela. Druge krivične postupke vezane za razna pisanja što vas interesuje nećemo komentarisati. Kada završimo ovaj postupak, pošto su ta dva postupka vrlo blisko vezana, daćemo vam komentar o tome - rekao je Borivoje Borović.

Inače, ovo nije prvi put da se Ana nedolično ponaša u sudnici i prema državnim organima, jer je svojevremeno došla polugola i nije bila kažnjena. Izgleda da za nju važe neka druga pravila.

Izvor: Alo.rs

Najčitanije na portalu