Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Semir Jahić iz Srebrenika nas je sve oduvao u Zvezdama Granda: Tek sada je OVO otkriveno o njemu, Brena mu...

U „Zvezdama Granda“ ove sezone takmiči se i Brenin rođak Semir Jahić, koji je oduševio žiri svojom interpretacijom pesme Šabana Šaulića „Dođi da ostarimo zajedno“, pa se plasirao u drugo kolo.

Lepa Brena pozdravila je njegov nastup ustajanjem sa stolice i dugim aplauzom. Međutim, iako potvrđuje naša saznanja da je s pjevačicom u srodstvu, ovaj takmičar iz Srebrenika, inače monter bicikala koji živi i radi u Njemačkoj, kaže da još nije imao priliku da se upozna s vlasnicom „Granda“.


 


Želi duet s rođakom

- Saša Popović me je takođe pitao da li sam rođak Lepe Brene. Po priči roditelja, familija smo. Neka malo dalja. Brenu nisam upoznao, a na snimanju nije bilo prilike da joj priđem - kaže Semir za Kurir.

Jahiću je želja da tokom sljedeće posjete Beogradu konačno upozna svoju slavnu rođaku i da sazna da li mu je tetka, sestra ili možda čak i baka.

- Moj deda Mehmedalija bio je blizak s njenim ocem Abidom. Posjećivali su se i družili. Naravno da bih volio da nešto snimim s Brenom, ali mi je želja da se prvo rukujemo i upoznamo - iskren je mladi pjevač.

Semir i dalje nije svestan šta mu se događa, a razmišlja da napusti posao zbog muzičke karijere.

- Morao sam da otvorim dva dodatna profila na Fejsu. Porodica i ja smo u šoku. Trenutno živim u Njemačkoj. Radim kao monter bicikala u jednoj fabrici. Posao ću lako napustiti ako prođem dalje i u sljedećem krugu. Najviše volim muziku i odluka mi neće pasti teško - smatra Jahić.

Uzor Šaban Šaulić

Na kraju razgovora Semir otkriva da mu je uzor predsjednik žirija Šaban Šaulić.

- Veliki sam tremaroš i drago mi je što se to nije osjetilo u mom pjevanju. Idol mi je Šaban. Njegove pjesme uporedio bih s Pikasovim slikama jer je svaka remek-djelo - zaključuje Brenin rođak.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu