Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Armin Bijedić u velikim problemima?!

Biti javna ličnost, nije lahko. Sve ima dvije strane medalje, dobru i onu lošu. O dobrim stranama, slavi i popularnosti svako mašta. Reflektori, kamere, glamur i sjaj dio su tih snova. Međutim uvijek postoji ono ali.

Nedostatak vremena, manjak privatnosti i mnogo rada dio su one druge strane. Neko savršeno uspijeva da izbalansira privatni i poslovni život, nekom pak to ne polazi za rukom.

Armin Bijedić trudi se da uspostavi ravnotežu, želi da svi budu zadovoljni i da svima ugodi. Na sceni daje sve od sebe, stvara pravi muzički ugođaj za sve prisutne na nastupima od Amerike do Australije, a ipak njegova porodica dobija dovoljno ljubavi i pažnje.

Armin Bijedić u velikim problemima?!

„Ova godina je moja godina po svemu. Pjesma „Zašto si tu“ postala je pravi hit, na nastupima je pjevam po 10 puta za jednu noć, što me čini jako sretnim. Traže me na svim stranama svijeta, stalno putujem, obišao sam sve kontinente za dva mjeseca“, kaže Armin.

Kralj dobrih provoda u posljednje vrijeme radi 24 sata dnevno. Nakon nastupa, vraća se u Studio Tempo gdje snima svoj prvi album koji će svjetlost dana ugledati u januaru 2014. godine.

„Imam veliki problem s vremenom, htio bih svima da udovoljim i da baš sve dogovore ispoštujem. Radim na novom albumu punom parom a pjesme snimam u ranim jutarnjim satima, da bih dan iskoristio s porodicom. Od početka sarađujem sa ekipom Studija Tempa, što mi je velika prednost. Moj album je u njihovim rukama. Nekad mi je teško sve stići ali jednostavno ako su drugi oko mene sretni, moje srce je puno“, iskreno kaže Armin.

Arminov prvi singl „Zašto si tu“ doživio je veliki uspjeh za kratak period, a mnoge estradne zvijezde prognoziraju da će njegov album koji će objaviti u januaru biti broj 1. u cijelom regionu.

Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu