Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

GOGA SEKULIĆ O POKOJNOM SUPRUGU: Samo hoću da se održi Igorova riječ!

Goga Sekulić je bila sretna i zaljubljena, međutim, sudbina koja ju je zadesila nije bila nimalo blaga prema njoj. Nakon što joj je preminuo suprug Igor, traje i sudska borba za stvari iz pevačicinog i Igorovog stana.

Ona se ne pojavljuje na proslavama, ali je ovoga puta morala napraviti iznimku. Naime, njen i Igorov kum je zahtijevao da ona dođe na njegovu proslavu na jednom novobeogradskom splavu. "Došla sam da ispoštujem svog kuma ... On je želio doći", rekla je Goga.


Pjevačica je dodala da je pogađaju priče o njenom kratkom braku s Igorom. "Čujem razne priče. Kao, bila je u braku kratko. Kakve to veze ima? Nama je najljepši dio prekinut. Ljubav, strast, zajednički planovi ...", rekla je Goga.

Ona tvrdi da njegovi roditelji nisu ni znali kako je izgledao u danima pred smrt jer nisu bili u dobrim odnosima. "Poslaću im sliku da vide kako je Igor izgledao tada ... pošto sanduk nije mogao da se otvori. Nemam burme, nemam muža, samo papir da sam bila udana. I imam za uspomenu fotografije sa svadbe, to je sve. Burme su prodate ... ".

Što se tiče sudskog procesa koji vodi protiv bivše svekrve, Goga je rekla da se njih dvije uopće ne razumiju i da ona ne želi nikakav novac od stana.

"Igorova majka ne razumije zašto se sudimo. Oni sve vrijeme misli da ja želim stan. To je stan njegove pokojne bake, on je na temelju tog stana posudio novac za liječenje. Ja sam samo željela da otplatimo dugove za liječenje, i neka svekrva uzme ostatak, međutim, ona nije ni htjela čuti za to ", ispričala je pjevačica ekipi Ekskluziva.

"Njezina je svojina, moja je državina za stan. Dok se ne ustanovi kolika je moja državina, trajaće spor. Ja ću se posvetiti sebi i žaljenju svog supruga. Kažu mi da sam bila sponzoruša. Obožavala sam Igora, i sad opet da se pojavi , opet bih se udala za njega ", kaže Goga i dodaje da ona samo želi održati Igorova riječ i da se otplate svi dugovi.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu