Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

"Molim vas pustite moju ženu i dijete da umru"!

Erik Munjoz i njegova žena Marlis (33) proveli su život kao bolničari u Teksasu, ali kada je nesretni čovjek zatekao trudnu suprugu bez svijesti na kućnom podu, znao je da ih je zadesila velika nesreća.

Marlis je u novembru pretrpjela moždani udar koji je doveo u stanje kome, a plod u njenom stomaku u vrlo opasnu situaciju. Erik je postao svjestan jezive činjenice - dijete koje se razvija u tijelu njegove žene možda je pretrpjelo jezive smetnje u razvoju. Uslijedila je odluka koja ledi krv u žilama.
``Molim vas pustite moju ženu i dijete da umru``!


``Moja žena i ja smo viđali slične situacije tokom godina rada u zdravstvu. Znam šta bi Marlis željela u ovakvoj situaciji, a to je da ugasimo aparate, da ne živi ovako``, odlučan je skrhani muž koji bespomoćno moli da se zanemari zakon koji zabranjuje gašenje aparata trudnim ženama.

``Ne slažem se za tim zakonom``, kaže Erik koji tvrdi da je obećao svojoj ženi da neće dozvoliti ovakav scenario ako se ikada nađu u sličnoj situaciji.

Prošlo je 18 nedjelja trudnoće, a Marlis će u komi morati iznijeti cijeli period razvoja djeteta nakon čega će, po zakonu, beba doći na ovaj svijet uprkos tome za šta se otac zalaže.

``Ne znaju koliko je plodu bio uskraćen kiseonik, niti hrana ali ja znam kakav me izazov čeka kada se rodi. Užasno mi je. Teško je kada te život dovede u situaciju da poželiš da srce tvoje žene stane``, rekao je Munjoz koji iz braka s Marlis već ima jednogodišnjeg sina Matea.

Izvor: Alo.rs

Najčitanije na portalu