Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Ivica Kostelić saznao groznu vijest uoči Olimpijade!

Cijele godine se spremao za Olimpijske igre, a onda dva dana prije puta saznao groznu vijest. `Ivica ima problema sa štitnjačom`, otkrio je Ante Kostelić uoči puta u Soči i najavio kako će hrvatski skijaš na Olimpijskim igrama teško doći do nove medalje. Isti problem imala je i Janica koja je štitnjaču operirala 2004. godine.

Vijest je to kojoj se niko nije nadao. Tek nešto prije nego li je hrvatska olimpijska ekspedicija krenula put Sočija, na čelu s hrvatskom najvećom nadom za medalju Ivicom Kostelićem, njegov otac Ante otkrio je taj podatak.


``Najviše me muči ono što smo saznali u ponedjeljak, ali ne smijem o tome razgovarati. To ćemo rješavati nakon sezone``, rekao je u prvom trenutku Gips, a onda nadodao kako se radi o problemima sa štitnjačom, doznaju Sportske novosti.

Strašan podatak stariji Kostelić je otkrio u trenucima kada je govorio o razlozima slabih Ivičinih rezultata ove sezone.

``Ima par razloga, ali o njima neću govoriti prije završetka sezone.``

Ivica ne odustaje od svoga sna

Ipak, sam Ivica je naglasio kako unatoč svim problemima ne odustaje od svog dječačkog sna, zlatne olimpijske medalje.

``Još uvijek vjerujem da mogu do zlata u superkombinaciji. Nadu i optimizam crpim iz toga što su Olimpijske igre posebno natjecanje u kojem je važna i inspiracija. Želim vrhunski rezultat, a na OI su to medalje u disciplinama u kojima sam najbolji. U Novom Vinodolskom sam se osvježio i to mora utjecati na formu. Nismo ju posebno tempirali za ZOI, ali nam je Soči cijelo vrijeme bio u glavi``, nadodao je Ivica.

Velika prednost najboljeg hrvatskog skijaša trebao bi biti upravo njegov otac koji je dobio zadatak postaviti slalomsku stazu u superkombinaciji.

``Moja postavka sigurno može više utjecati na rezultat u superkombinaciji nego u specijalnom slalomu. Nemam još plan kako će izgledati, moram vidjeti konfiguraciju terena. I ovaj put će me pratiti i provjeravati što radim. Da vam kažem, bojim se tih ljudi. Cijeli život sam samouvjeren, ali sam uvijek strahovao od ljudi koji žive po ludim zakonima i njihovog licemjerja``, zaključio je Gips.

Izvor: Net.hr

Najčitanije na portalu