Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

PRIŠAO JOJ, REKAO DA JE ODVRATNA I POSUO PIĆEM: Evo kako izgleda nakon što je smršala 70 kg!

Jedna žena smršala je skor0 70 kilograma nakon što je jedan stranac prosuo piće na nju i rekao joj da je odvratna.

Steph Hammel (25) bila je ponižena pred svojim prijateljima i barom punim nepoznatih ljudi kad je čovjek bacio piće na nju.

To je bila prekretnica koja joj je bila potrebna da napokon uradi nešto sa svojih 142 kilograma.


Sada ona ima samo 76 kilograma, a okrunjena je kao Žena godine Cambridge programa za mršavljenje.

- Nikad nisam bila mršava djevojka, čak ni kad sam bila mlađa, ali nisam bila ni debela. Plesala sam četiri puta sedmično, a takmičila se gotovo svakih sedam dana.

- Uvijek sam bila nervozna kad sam izlazila navečer van, ali te noći sam se potrudila da namjestim kosu i našminkam se, obukla sam haljinu. Osjećala sam se samouvjereno i zato je to bio još veći udarac.

- Došao je pravo do mene i rekao: ‘Pogledajte u kakvom je stanju. Odvratna si’, i onda je prosuo piće na mene.

- Niko se ne bi trebao osjećati onako kako sam se osjećala zbog tog čovjeka, ali to mi je na kraju dalo poticaj da nešto učinim.

- Ako bih ga srela, rukovala bih se s njim jer bez njega ništa ne bih napravila.

Steph se počela debljati u 17. godini kad je prestala plesati.

Iako je njen otac pripremao zdravu, domaću hranu, ona je kupovala čips i slatkiše i jela ih u tajnosti.

- Mislila sam da ako me niko ne vidi, onda to nisam ni uradila.

Na kraju se odlučila za Cambridge plan mršavljenja koji uključuje obnavljanje odnosa s hranom, a ishrana podrazumijeva milkšejkove i kaše.

Njen nevjerovatan gubitak 67 kilograma doveo je do naslova Žena godine.

- Bilo je trenutaka kad sam htjela odustati, ali moja mama i dečko su me poticali da nastavim.

Otkako je izgubila kilograme njeno samopouzdanje je poraslo, a ima i novog momka.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu