Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

JEDNA OD NAJLJEPŠIH SRPSKIH PJEVAČICA OGORČENA: Nije istina da moj otac ne želi da čuje za mene...

Mlada pjevačica Milica Pavlović, po mnogim ocjenama jedna je od najljepših na srpskoj estradi. Ipak, popularnost ima i svoju cijenu…

Prvi put se, kaže, odlučila oglasiti o svom privatnom životu, a nakon što je jedan medij u Srbiji objavio da njen vlastiti otac “ne želi da čuje za nju”.


- Nije istina. Prvi put ću se oglasiti o mom privatnom životu. Postoji slika koju sam nedavno izbacila na svom Facebook profilu sa svojim ocem (27.04.2014.), kao što ste mogli vidjeti, stojim sa svojim ocem zagrljena, sa osmijehom na licu i srećna. A samo ne znam dokle ćećte pisati više neistine o meni mojoj porodici? Pa kako vas nije sramota više?! – poručila je Milica spomenutom mediju, dodajući:

Pa, brate, pustite mene i moju porodicu na miru, ne zabadajte nos gdje vam nije mjesto. Vodim svoj život, ne diram nikoga, ne dirajte vi mene.

Izvor: doznajemo.com/D.Z

Najčitanije na portalu