Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

FOTOGRAFIJA GOLE ALEKSANDRE PRIJOVIĆ IZAZVALA HAOS NA INTERNETU: Pjevačica poručila da je ostave na miru!

Mlada pjevačica Aleksandra Prijović već danima dobija u inboksu na Fejsbuku fotografiju na kojoj se ona nalazi gola. Bar tako tvrde oni koji šalju poruke. Aleksandra je reagovala oštrim odgovorom na svom profilu.

– Zamolila bih vas da mi ne stavljate i ne šaljete nagu sliku djevojke, jer sam jednom već demantovala tu sliku i mislim da je jasno da na slici nisam ja i da nema potrebe da se ponavljam sa tom pričom. Hvala na razumijevanju! – reagovala je pjevačica.


Međutim, problemi na pomenutoj društvenoj mreži su se nastavili pa je u novom statusu Aleksandra bila daleko grublja:

– Stoke jedne odvratne, šta hoćete da postignete sa ovom lažnom slikom gole djevojke? Ubjeđujete ljude da sam to ja, kako vas nije sramota? Ostavite me na miru! Fuj!

Prijovićevu smo  sreli na snimanju nove emisije „Grand parade“ gdje se pojavila u društvu svog dečka Ljubomira Ljube Perućice i majke Borke Mihajlović, pa smo je zamolili da prokomentariše cijelu ovu aferu.

– Očigledno je da mi neko smiješta i to neko ko se potrudio da što autentičnije izgleda fotografija kako bi što više ličila na mene, ali bezuspješno. Oni koji treba da vjeruju, a to su moji prijatelji, moja porodica i moja publika, znaju da to nisam ja na fotografiji! – rekla je Aleksandra.

Izvor: Pusonline.rs

Najčitanije na portalu