Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Goca Tržan doživjela nesreću na skijanju… Evo detalja…

Goca Tržan nedavno je sa kćerkom Lenom i vjerenikom Rašom bila na skijanju u Austriji, a za ``Story`` je rekla da je doživjela i jedan incident na snijegu.


``Ne strahujem od povreda jer vjerujem da takvo osjećanje privlači ružne događaje, ali ipak ove godine mi se dogodio jedan peh. Drugog dana na stazi, u punoj brzini me je `pokupio` jedan stariji gospodin. Od siline udarca sam odletjela i onesvijestila se, ali kad sam došla sebi, čitavih pola sata nisam znala ko sam, gdje sam i kako sam tu dospjela. Nikad nisam vjerovala u priče o tome kako dolazi do amnezije, ali izgleda da sam se baš jako udarila``, rekla je pjevačica.

Uprkos ovoj nezgodi, Goca kaže da planira da do kraja zime ``ugrabi`` makar još jedan ski-vikend.

Izvor: Mondo.rs

Najčitanije na portalu