Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

AYSELA BEZ DLAKE NA JEZIKU: Moram jednom za sva vremena nekima da otvorim oči a nekima da začepim usta!

Pjevačica Aysela porijeklom i sa adresom iz Tuzle, ovih dana očekuje da njen novi singl koji su radili Damir Handanović i Marina Tucaković ugleda svjetlo dana.
No dok u tišini i krugu svojih saradnika iščekuje da otvori sva nova estradna vrata, čini se povrijeđena od strane mnogih na svom facebook profilu bez dlake na jeziku nagovorila se mnogima. Oštro je osudila one koji bez ikakvog prava koriste njeno ime u negativnom kontekstu. Opširan facebook status ”crne mačke” prenosimo u cijelosti…

“Kao mlađa kada sam shvatila da imam dar od Boga i glas koji obećava, koliko sam se zahvaljivala Allahu na tome, toliko sam sebi obećala da ću na estradi postati osoba od koje će svi da strepe. Tako se i desilo, od samog mog početka imala sam album koji je pokorio region cijeli, nakon njega i drugi također uspješan, pa čak i više od prvog. Da budem skromna, sa moja oba albuma ima toliko pjesama koje se i danas pjevaju gdje god se priča naš jezik! Kontam, što mi ovo sve treba, ima li potrebe da uopšte pričam o ovome, ali moram jednom za sva vremena nekima da otvorim oči, a nekima da začepim usta! Čitam u zadnje vrijeme mnogo toga o sebi, mnogo lošeg o sebi. Pišu da me nema, da slabo radim!?
Čekaj zašto svemu tome ne dodaju da dok sam radila i gdje god sam se pojavila da su drhtali svi redom. Da su se velika imena bojala i strahovala stati rame uz rame sa mnom na binu. Iako eto, istina nema me toliko, ali na vašu žalost drage kolege, mediji, zlobnici i dušebrižnici ja i bez reklame radim. Radim dovoljno jer nisam prokleta, radim koliko mi treba i sa koliko sam zadovoljna.
Ne uzimam hljeba preko pogače! Ne dozvoljavam vam da pređete prag moje intime, nikada me niskim niste uhvatili (čitaj i nećete) jer je moj obraz čist – pa zbog toga lupate gluposti i pišete kako kuham i postavljam slike, bavim se modom jer mi fali reklame. Kao mediji koji javnosti širite informacije morate stati iza svake svoje riječi kao što ću ja evo sada da stanem.
Nikakve reklame meni nije zafalilo, ja kad odlučim da se vratim vratit ću se u sam vrh – tamo gdje sam bila. Opet ćete morati da mi laskate, ljubite ruke i molite za intervju. Neću morati da razbijam auta da bi izašla na naslovnici, neće mi viriti prsti iz cipela za 4 broja veće da bih pokupila neki naslov. Bit će to isključivo od mog rada, pjesama, uspjeha i fanova! Čuj modom se bavim…
Apsurdno, ako me natjerate, pokazat ću vam šta je moda i kako izgleda majka koja ima sina od 8 godina. Tad će mnogi morati da se pokriju ponjavama i sakriju u mišije rupe. Nisam radila na sebi nikakve korekcije, nisam išla pod nož, i ne zaboravite svi vi koji ste na tron stavljali moj izgled (čitajte prirodan izgled) da sad sve to isto kakite pa ližete!
NOKTI – da nosim ih od 1998, nosim ih kad niti jedna zvijezda u svijetu nije nosila i nije se usudila imati tolike nokte. Nego da ne dužim, vidimo se uskoro, morat ćete mi aplaudirati i nakloniti mi se kada se sretnemo… VAŠA Aysela”, napisala je pjevačica na svome Facebook profilu.
(Doznajemo.com)

Najčitanije na portalu