Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NAKON BIHAĆA TUZLA: Eksplozivom uništena kancelarija avdokata Faruka Balijagića…

Eksplozivna naprava koja je aktivirana nešto iza 23 sata u petak navečer u Tuzli, uništila je advokatsku kancelariju Faruka Balijagića.

Podmetnuta eksplozivna naprava ugrozila je i život porodice Bećirović, koja je u momentu detonacije, a ubrzo zatim i požara, ostala zarobljena u dimu i vatri, na spratu iznad Balijagićeve kancelarije.


-Sjedila sam sa mužem, djetetom i prijateljicom, kada se čula prvo snažna detonacija, a zatim je izbio plamen. Nismo mogli izaći kroz ulaz od dima i onda je počela panika. Počeli smo zvati upomoć. Srećom brzo su došli vatrogasci, koji su nas preko balkona ljestvama spasili iz stana-priča vidno potresena Šahsena Bećirović.

Mehmed Širanović prvi je vidio vatru, nakon čega je zvao policiju.

-Živim u zgradi preko puta. Vidio sam svjetlucanje vatre kroz prozor, a onda je odmah buknuo plamen. Zvao sam policiju i vatrogasce koji su brzo došli-ispričao je on za Faktor.ba.

Kompletna kancelarija je uništena, a da je požar podmetnut, potvrdio je i očevidac koji je želio ostati anoniman.

-Sasvim slučajno sam parkirao automobil blizu zgrade, kada sam začuo snažnu detonaciju. U strahu sam pogledao prema mjestu odakle se čula detonacija i lomljava stakala. U tom momentu sam vidio jednu osobu, kako sa fantomkom na glavi bježi iz pravca te zgrade, niz ulicu prema gradu-kaže naš sagovornik.

Od siline udara popucala su sva stakla na obje strane advokatske kancelarije, a na jednoj strani izbijeni su prozori.

Uviđaj je u toku, a policija traga za počiniteljem.

Faruk Balijagić je kontroverzni tuzlanski advokat. Ovo nije prvi napad na njegovu imovinu. Prije nešto manje od pet godina na njegovu kuću u tuzlanskom naselju Kula pucano je rafalno iz automatske puške, a slučaj nikada nije rasvijetljen.

Izvor: faktor.ba

Najčitanije na portalu