Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NAKON MODRICA ZAJEDNO PRED KAMERAMA: Evo šta su izjavili Ana Marija Žujović i Vladimir Stanojević… VIDEO

Ana Marija Žujović i Vladimir Stanojević gostovali su zajedno u jutarnjem programu televizije “Pink” u kome su objasnili incident u kome su njih dvoje bili akteri, iz kojeg je Ana Marija izašla sa vidljivim fizičkim povredama.

Fitnes instruktorka i voditelj televizije “Pink” priznali su da je zaista došlo do fizičkog nasrtaja. Deblji kraj izvukla je Ana Marija, koja je zaradila modricu na oku i rasječenu usnu.
– Pod naletom bijesa, koji tad meni nije bio poznat, a svako ko me poznaje može da potvrdi da ja nisam takve naravi, ja sam je udario, izašao iz stana, i otišao kući – izjavio je Vlada Stanojević.
Njih dvoje gostovali su na televiziji “Pink” na kojoj su objasnili šta se zaista dogodilo. Rečeno je da se desila žučna rasprava između ovog para i da je bilo fizičkog kontakta sa obje strane.
– Kada bih vratio vrijeme, nikada to ne bih uradio… Kajem se. Volio bih da Ana Marija i ja ostanemo u korektnom odnosu i želim joj sve najbolje – izjavio je voditelj, i naglasio da sve što se piše i nagađa u vezi ovog slučaja su totalne budalaštine.
ana-marija-zujovic-2
Ana Marija je rekla da poslije napada nije razmišljala o posljedicama i da je poslije toga otišla na posao. Ona je istakla da se kaje što je fotografiju objavila na Fejsbuku, i da je bila bijesna i razočarana zbog svega što se dogodilo.
Rekla je i da još nije odlučila da li će tužiti Vladu Stanojevića. Povodom izjave voditelja “Pinka” da želi da ostane u korektnim odnosima sa njom, fitnes instruktorka je rekla sljedeće:
– Nisam još sjela sama sa sobom da razmislim o tome.
Vlada Stanojević je naglasio da ni on, ni Ana Marija, neće više komentarisati incident.

Izvor: Doznajemo.com

Najčitanije na portalu