Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NAŠLA GOLU FOTOGRAFIJU SVOG MOMKA GDJE SE NIJE NADALA: A s njim je bila…

Nevjerni momak uhvaćen je zahvaljujući vlastitom selfiju jer je njegova djevojka pronašla golišavu fotografiju na kojoj je on u krevetu s drugom ženom.

Charlotte Bodes (21) ostavila je Lewisa Daviesa (24) nakon tri godine veze kada je pronašla fotografiju na kojoj je on sa drugom ženom. Charlotte i Lewis proveli su noć zajedno, a kada je on izašao iz sobe, ona je pregledala fotografije na njegovom mobitelu.


Tako je i pronašla fotografiju zbog koje je njeno srce prestalo kucati, njen momak je ispod pokrivača ljubio golu brinetu.

-Bili su zagrljeni i ljubili su se.

Kada mu je rekla za fotografiju, on je jednostavno uzeo svoj telefon od nje i otišao.

Charlotte kaže da joj je sada žao što je s njim potrošila najbolje godine, a Lewis sada ima novu djevojku.

-Bio je moja prva ljubav i moj cijeli svijet. Bila je to strastvena veza, ali sam mu vjerovala. Nisam nikad mislila da će me prevariti.

Charlotte kaže da je postala sumnjičava kada je Lewisov mobitel počeo zvoniti usred noći i kad se u njegovom stanu misteriozno pojavila haljina, ali je bila previše zaslijepljena ljubavlju.

U to vrijeme Lewis nije radio, pa je Charlotte plaćala sve njihove izlaske i hranu, ali on je svejedno ponekad znao nestati.

-Čak je otišao na odmor, a nije mi rekao. Svađali smo se zbog toga.

Kaže da želi da njena priča budu upozorenje svim ženama.

-Osjećam se da su mi ukradene tri godine i voljela bih da mogu vratiti vrijeme unatrag.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu