Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

OBJAVLJENA FOTOGRAFIJA AUTA u kojem je Hanka Paldum imala udes! Evo kako je preživjela nesreću…

Ne znam što me natjeralo da skrenem u ogradu. Nisam tražila muziku na radiju niti sam kopala po stvarima na suvozačevom sjedištu, nego sam gledala gdje vozim. Pala mi je koncentracija i odjednom sam vidjela kako mi auto udara u lijevu ogradu, zatim u desnu pa sam se dvaput okrenula.

Ispričala je to pjevačica Hanka Paldum (58) nakon teške saobraćajne nesreće, iz koje se izvukla bez povreda.


Sudarila se na autoputu A3, pokraj mjesta Križ u blizini Ivanić-Grada. Išla je u Zagreb, dogovarati detalje o svom koncertu koji se početkom četvrtog mjeseca treba održati u KD Vatroslav Lisinski.

– Hvala Bogu da me čuvao. Ne mogu vjerovati da sam se i ja sudarila na tom ukletom autoputu, gdje su stradali moji kolege, Emir Hadžihafizbegović, Toše Proeski i glumica Dolores Lambaša. Ne znam što je s tom cestom, ali to nije normalno – smatra Paldum, koja tvrdi da je odlična vozačica koja vozi već tridesetak godina i svi je, kaže, hvale jer je oprezna u saobraćaju.

– Nisam vozila brzo i bila sam vezana. Izašla sam iz smrskanog auta i odmah se zaustavio muškarac koji me pitao treba li mi pomoć. Ma kakva pomoć, ja sam imala osjećaj da sam se uparkirala, a ne napravila totalku – kaže Hanka.

HankaudesT

Izvor: 24sata.hr

Najčitanije na portalu