Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

OČUH UBIJENOG DJEČAKA ŠOKIRAO SVE U SARAJEVSKOJ SUDNICI: “Vodila je ljubav sa nama dvojicom, a onda…”

Očuh zvjerski ubijenog dječaka Smaje, Salih Arnautović je i danas pred Vijećem krivicu za smrt prebacio na njegovu nevjenčanu suprugu Enu i njene roditelje

Svjedočenjem bračnog para Mehmeda i Mirsade Ramić, te optuženog Saliha Arnautovića (29) danas je pred Vijećem Kantonalnog suda u Sarajevu, kojim predsjedava sudija Jasenko Ružić, nastavljeno suđenje Arnautoviću, te Eni (25), Muniri (62) i Emiru Lipa (57), optuženim za smrt dječaka Smaje Ćesira iz Hadžića, koji je imao tri i po godine kada je monstruozno ubijen, 25. februara prošle godine.
Arnautović je i danas pred Vijećem, kao što je to i prilikom davanja iskaza istražiteljima krivicu za smrt dječaka prebacio na njegovu nevjenčanu suprugu Enu i njene roditelje, piše Avaz.ba
– Enu sam upoznao preko mog prijatelja Jasmina Hodžića s kojim je došla kod mene na vikendicu u Miševiće. Oni su tu vodili ljubav i kada je krenula na autobus rekla mi je da njoj treba pravi mušakarac koji će brinuti o njoj. Tada nije rekla da ima djecu, nego je kazala da su djeca od njenog brata iako sam ja njoj sve ispričao o svom životu. Nakon izvjesnog vremena Ena je opet došla na vikendicu i bila 20 dana. Tada je i sa mnom i sa Jasminom vodila ljubav i ja sam je htio ostaviti jer s takvom ženom nisam želio biti. No, ona nije htjela ići iz vikendice. Odlazila bi na dva-tri sata, vratila se i govorila da su je roditelji istjerali iz kuće – pojasnio je Arnutović svoje upoznavanje sa Enom, dodavši da je nakon nekog vremena pozvala ga na večeru u kuću u kojoj je živjela sa roditeljima i da je on tada češće počeo dolaziti kod njih.
No, Arnautović je ustvrdio da je tek tada doznao da su djeca Enina, i da je ih je prilikom svakog dolaska zaticao pod stolom u kuhinji. Potom je Arnautović, kako je kazao, počeo češće tu da boravi, a vidio je da Ena, Munira i Emir često tuku djecu.lipe-5– Jedne noći je Smajo plakao i govorio: “Ena uzmi me”. Ena nije htjela ustati da ga smiri. U sobu je ušao Emir Lipa s kaišem. Uzeo je dječaka i u mraku ga bacio. Dječak je letio kroz mrak i udario o zid. Meni je rekao: “Šuti, ti se ne miješaj” te ga je nastavio tući još dva-tri sata – izjavio je Arnautović.
On je dodao da je Enu bio napustio zbog maltretiranja dječaka i otišao u Miševiće, ali da je ona došla za njim i molila ga da se vrati, govoreći da je trudna.
– Ena je tukla Smaju kaišem, oklagijom i drugim predmetima, a vukla ga je i za genitalije. Meni je kada bih je pitao za povrede govorila da su djeca pala, spotakla se i slično. Govorio sam joj da ne tuče djecu i ako vidim još jednom povrede na djetetu da ću ja njoj iste nanijeti. Kobnog dana došao sam u kuću oko osam sati ujutru da uzmem neke svoje stvari jer sam htio odseliti od njih. Donio sam neko željezo i mesing te ga dao Emiru da ode da ga proda da djeca šta imaju jesti. Ena je spavala, a Smajo je stajao pored nje, i rukama se držao za krevet. Izgledao mi je izbezumljeno. Probudio sam je i pitao šta je sa djetetom. Ona je kazala da se ne miješam gdje mi nije mjesto, a potom nam je napravila doručak – ustvrdio je danas Arnautović.
Nakon toga, kako je kazao, rekao je Eni da je napušta.
– On je tada poludila. Pojačala je muziku na tranzistoru, a Smaju je tjerala da hoda. Ja sam otišao u tolaet a kada sam se vratio vidio sam dijete bez svijesti jer ga je ona u međuvremenu udarila šakom. Rekla mi je da će sve meni spakovati i mene optužiti, te je dodala da ja ne znam šta je još s djetetom rađeno. Pokušao sam Smaju osvijestiti i davao sam mu umjetno disanje, no on je samo povraćao i uneredio se. Skinuo sam mu odjeću i kada sam mu vidio tijelo zgrozio sam se. Tada je utrčao Emir, te sa komšijom autom odvezao Smaju u Hitnu pomoć. Ena je sjedila mirno kao da se ništa ne dešava – tvrdi Arnautović.
On je tada, kako je ustvrdio danas, sjeo na biciklo i krenuo prema Domu zdravlja. No, Ena ga je nazvala i rekla da je Smajo umro i da će njega optužiti za sve. Prema njegovim riječima Ena je Smaju tukla jer je ličio na njegovog biološkog oca odnosno njenog prvog supruga.
– Nijedno krivično djelo koje mi se stavlja na teret nisam počinio. Da jesam ne bih čekao ovaj dan da mi se sudi, sam bih sebi presudio – kazao je na kraju Arnautović, prenosi Avaz.ba
Izvor: Doznajemo.com

Najčitanije na portalu