Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Pogledajte strašne detalje o tome kako je i zbog čega danas ubijena advokatica Jasmina Koričić u Bihaću…

Rano jutros u Bihaću je ubijena advokatica Jasmina Koričić. Poginula je uslijed eksplozije bombe koja je navodno bila postavljena na ulazu u advokatsku kancelariju čija je Karičić vlasnica. Bomba je aktivirana kada je Karičić otvorila vrata i pokušala ući. Jutros oko osam sati u ulici Bihaćkih branilaca, odjeknula je eksplozija. Eksplodirala je bomba, a poginula je bihaćka advokatica Jasmina Koričić. Sumnja se da je bomba bila povezana sa ulaznim vratima u njenu advokatsku kancelariju i da je aktivirana kada je Koričić otvorila vrata. Biščani koji stanuju u kućama u blizini mjesta nesreće, nisu kažu mnogo vidjeli. Ali eksplozija ih je sve uznemirila.



“Ja sam bio u kući i čuo sam jaku detonaciju. Ja sam izašao iz kuće i vidim tu auto – komšinica ova naša leži mrtva”, kaže Senad Midžić, očevidac.
Pola sata nakon eksplozije, stigla je policija i dežurna tužiteljica Azra Ibrahimpašić.

“Trenutno se utvrđuju okolnosti kako je došlo do eksplozije, o kakvoj se eksplozivnoj napravi radi, naravno i o tome ko je postavio ovu eksplozivnu napravu”, naglašava Ale Šiljdedić, glasnogovornik MUP-a USK.

Motivi ubistva još nisu poznati. Ipak, Bišćani sumnjaju da bi njena smrt mogla biti povezana sa činjenicom da je nakon smrti brata, biznismena kojem su neki poslovni partneri ostali dužni novac, Koričić preuzela obavezu da putem svog advokatskog ureda naplati te dugove u ime porodice. Njena smrt šokirala je komšije.

“I sada sam prestrašena, kako se neću prepasti?! Žena fina, što ono kažu nije nikome zla nanijela. Šta je bilo, ja ne znam”, kaže Arifa Ćehajić, očevidac.
61-godišnja Jasmina Koričić bila je veoma poznata i cijenjena advokatica u Bihaću, te je uglavnom radila na parničnim postupcima.

Izvor: TV1

Najčitanije na portalu