Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

POTRESAN ISKAZ ANA MARIJE U POLICIJI: Vlada Stanojević me tukao do krvi!

Oborio me je na krevet i više puta udario šakama po licu kada sam osjetila da mi curi krv iz nosa. Prestao je da me bije tek kada sam rekla da ću zvati policiju, rekla je Ana Marija Žujović kada je  u policijskoj stanici davala iskaz povodom optužbe da ju je pretukao suprug, voditelj Vladimir Stanojević.

Ana Marija Žujović (25) je u pratnji advokata Sanje Glavonić stigla u Policijsku stanicu 29. novembar. Kako je „Blic“ saznao, inspektorima je ispričala kako je došlo do kobnog događaja i šta mu je prethodilo.


Te noći, kako je ispričala, Vladimir je radio u poznatom noćnom klubu.

- Oko pet ujutru je došao kod mene. Mislim da je ušao kroz garažu. Probudio me je i rekao da moramo da razgovaramo. Primijetila sam da je pijan. Bio je ljut zbog neke prepiske na Fejsbuku, a ja sam se pobunila što nema povjerenja u mene i što pretura po mojim stvarima, profilu i telefonu - otkrila je sportistkinja kako su započeli svađu.

Vladimir joj je tada, kaže, prvi put udario šamar.

- Upozorila sam ga da ću mu vratiti ako to ponovi. Nastavili smo priču i on me je opet ošamario. Krenula sam da mu vratim. Uhvatio me je za ruku i oborio na trosjed. Uspjela sam da se otrgnem i pobjegnem u spavaću sobu. Krenuo je za mnom i tu je počeo opet da me udara. Nisam uspjela da se odbranim. Oborio me je na krevet i više puta udario šakama po licu. Osjetila sam da mi curi krv iz nosa i počela sam da plačem. Prestao je da me bije tek kada sam rekla da ću zvati policiju. Krenuo je ka izlazu i tada me je gađao nekom bočicom, ali me je promašio i izašao. Zatim sam oprala krv sa sebe - ispričala je Ana.

Rekla je da ga nikad ranije nije vidjela takvog. 

- To nije učinio moj dečko, onaj koga poznajem. Pred sobom sam imala nepoznatu osobu, izgledao je kao da mu je neko nešto sipao u piće. Najveća kazna za njega je to što se ova priča pojavila u medijima. Ne želim ja da ga kažnjavam. Došla sam u policiju jer smatram da žena koja trpi nasilje to ne bi trebalo da krije - rekla je Ana Marija inspektorima.

Ona se osvrnula i na početak svoje veze sa Vladimirom Stanojevićem. 

- Vjerili smo se u avgustu prošle godine na krstarenju. U novembru smo sklopili brak u Las Vegasu. Planirali smo za septembar veliko vjenčanje u Srbiji. Nikad se nismo svađali, sve do posljednjih nekoliko dana. Tada su počele nesuglasice zbog Vladimirove neosnovane ljubomore - rekla je Ana Marija i dodala da je Vladimir prema njoj bio divan, nježan i pažljiv. Istakla je i da su svađe prije deset dana, kada mu je zbog nesuglasica tražila ključ od stana.

Nakon saslušanja, kratko je rekla za „Blic“ da je sada sve u rukama nadležnih organa i da više ništa ne zavisi ni od nje, niti od Vlade. Kako smo saznali, policija je tužiocu već poslala izvještaj o saslušanju Vladimira i Ane Marije i on će odlučiti o daljem postupanju.

Izvor: Blic.rs

Najčitanije na portalu