Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

PRVI PUT SE OGLASIO: Pročitajte šta je Šaban rekao o poljupcu sa Cucom…

Nakon što je ekipa emisije “Paparazzo lov” snimila Šabana i Cucu kako se ljube na Slaviji, oglasio se i sam pjevač. Iako do sada nije želio da komentariše navode medija i svoje ljubavnice, a na njegov telefon se uglavnom javljala supruga, Gordana Šaulić, očigledno da više nema prevare.

- Zar ja ne mogu na ulicu da izađem? Moglo je pet miliona djevojaka da mi priđe, pa ja moram da stanem i da se pozdravim. Šta je to sada problem? Šta znači “ćao, doviđenja, prijatno”, minut jedan se sa nekim vidiš, poljubiš.


Prvi put da nekoga vidim na ulici, ja stanem, pozdravim se, ko hoće da me poljubi, može, šta je to sada ovdje problem?! To je, bre, neka hajka protiv mene, neka radi ko šta hoće – rekao je za “Alo” pjevač.

Izvor: Alo.rs

Najčitanije na portalu