Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Reprezentativac BiH kojeg su svi kritikovali otvorio dušu…

Vjerovatno najteži period fudbalske karijere je iza našeg nogometnog reprezentativca, Ognjena Vranješa koji je prošao sve što ni jedan fudbaler ne bi poželio sebi, niti bilo kome drugom.

Nakon raskida ugovora sa turskim Elazigsporom, koji je preselio u niži rang takmičenja, Vranješ je proživljavao pravu noćnu moru oko pronalaska novog kluba. Bio je potpisao sa češki Pribram, ali zbog problema s papirima nije odigrao ni jednu utakmicu za njega.


Sa mnogo klubova bio je povezivan, ali ipak posljednji dan prelaznog roka potpisao je ugovor na godinu i pol dana sa turskim Gaziantepsporom, i odmah na početku pokazao da će biti veliko pojačanje za ovaj klub. U svom debiju odigrao je svih 90 minuta i ubilježio pobjedu na gostovanju kod Erciyesspora.

U ekskluzivnom razgovoru za BHFudbal.ba portal, Ognjen Ogi Vranješ otvara dušu i priča o svemu pomalo. Na početku razgovora otkriva nam prve utiske iz novog kluba.

"Za sada mogu biti prezadovoljan, od uslova, igrača, uprave i svega ostalog. Još kada uzmem u obzir da smo prvu utakmicu odmah pobijedili, onda mogu biti još zadovoljniji. Bitno mi je da igram jer sam se poželio fudbala.",- govori Ognjen Vranješ za naš portal i nastavlja:

"Odlično poznajem turski fudbal, tako da nisam imao problema oko adaptacije."

Iza njega je sigurno najteži period fudbalske karijere, ali vratio se jači nego ikad.

"Sigurno jako težak psihički period je iza mene, ali hvala Bogu pronašao sam novi klub sa kojim krećem ispočetka i u nove pobjede. Vjerujem da ću se vratiti jači nego ikad."- govori Vranješ.

U životu ga je držala samo reprezentacija i kako kaže možda čak i karijeru spasila.

"Razgovarao sam sa novim selektorom i nadam se pozivu, ali sve je do mene i mojih igara u Gaziantepsporu. Nadam se da ću zadržati status reprezentativca BiH.",- kaže Ogi i dodaje:

"Već smo uradili nešto što je malo ko očekivao, a to je Brazil. Ja se nadam, a i znam da možemo otići u Francusku. Moramo se vratiti na stare staze i uz novog selektora doći do novih pobjeda."

Vrlo zanimljiv status nakon potpisa ugovora, Ogi je objavio na Facebooku u kojem je napisao: "Neki su pokušali da urade sve, ali ne možete mi ništa." Nas je zanimalo kome je to bilo upućeno?

"To je bilo upućeno samo jednoj osobi, ali ne bih ovako da je javno spominjem i komentarišem, pronaći će se u ovome.",- govori na kraju razgovora za BHFudbal.ba, Ognjen Vranješ.

Izvor: zmajevibih7.blogspot.com

Najčitanije na portalu