Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

MOMAK JE OSTAVIO KAD JE IMALA 160 KILOGRAMA: Evo šta se dogodilo nakon što je smršala… FOTO

Pretilu ljubomornu djevojku ostavio je momak jer je bila previše paranoična misleći da je vara, a ponovo su zajedno otkako je smršala 64 kilograma.
Majka jednog djeteta Vicci Fish (32) je tokom trudnoće nagomilala višak kilograma jedući brzu hranu i čokoladu. Nagomilala je skoro 160 kilograma i tako postala toliko nesigurna u sebe da je svog momka Chrisa Evansa (34) stalno optuživala da je vara. Na kraju se par i rastao.

Nakon prekida veze, Vicci je obećala da će smršati i masnu hranu zamijeniti voćem i povrćem. Žena, koja je prije dijete uglavnom jela hranu iz McDonald’sa za doručak, sendviče, čokoladu i čips, odlučila je promijeniti način života, pa je počela i trčati. Tako je smršala 64 kilograma.
Kako je njena težina padala, tako je i samopouzdanje raslo, pa je godinu dana kasnije svog muškarca dobila natrag.
– Bila sam paranoična misleći da me Chris vara jer sam bila nesigurna zbog sopstvenog tijela. Rastanak s Chrisom mi je slomio srce, ali to je ono što mi je trebalo. Drago mi je da sam smršala i vratila svog muškarca.
Vicci se počela boriti s viškom kilograma nakon rođenja sina.
– Cijeli dan sam jela, uvijek sam u rukama imala čips ili keks. Ako sam prolazila pored McDonald’sa, morala sam pojesti hamburger – prisjetila se.
Kako se težina povećavala, tako je njeno samopouzdanje padalo. Vremenom je bila sigurna da će je momak, s kojim je u vezi 10 godina, ostaviti zbog druge žene.
– Nisam se mogla osloboditi osjećaja da će Chris naći drugu ženu. On je lud za teretanom i izlascima, a ja nisam ustajala s kauča. Uvijek me je zvao da izađemo, ali ja nisam htjela. Na kraju me je prestao zvati. Dopustila sam da moja mašta upravlja sa mnom, moja nesigurnost je vršila konstantan pritisak na našu vezu.
vicci3
Na kraju je Chris odlučio da ne može podnositi njenu paranoju i iselio iz stana.
– Moje srce bilo je slomljeno, ali to je bio poziv da moram nešto promijeniti.
Uskoro je počela paziti šta jede i odlučila se da trči. Masnu hranu zamijenila je voćem i povrćem, a krenula je i u teretanu. Ubrzo su kilogrami nestajali, a ona je počela izlaziti s prijateljima.
– Moj novi izgled i garderoba dobijali su puno komplimenata, ali ja sam htjela da me primijeti samo Chris.
Godinu dana nakon prekida, Chris i Vicci su izašli na večeru i njihova ljubav se opet rasplamsala. Ubrzo nakon toga počeli su opet zajedno živjeti.
vicci– Život s Vicci postao je težak kad se udebljala jer nije htjela ići nikuda, a stalno me optuživala da je varam. Nisam je nikako mogao uvjeriti i na kraju sam odselio. Kada je počela mršati, Vicci se promijenila. Ne samo da bolje izgleda, nego je sada puna života. Izlazi i ima puno više samopouzdanja. Izgleda tako dobro da bih ja mogao postati paranoičan – kaže Chris.
Izvor: Doznajemo.com

Najčitanije na portalu