Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Senada Nurkić Maca ušla u rijaliti šou "Parovi" i odmah se bacila u akciju! Cijeli Balkan sa nevjericom gledao šta je radila…

Večeras je u Srbiji startovao rijaliti šou "Parovi". Pod budnim okom kamera u luksuznoj vili naći će se 24 učesnika, a njihov život u njoj snimat će se mjesecima punih 24 sata.

U trećoj sezoni za nagradu, koja će dostići i 100.000 eura, borit će se Lepa Lukić, Hasan Dudić, Bora Drljača, Ivona Negovanović Cuca, Toma Panters, Igor X, Zoran Kalezić...

U raskošnu kuću možda usele i Nataša Bekvalac s Ljubom Jovanovićem, Isidora Bjelica i Nebojša Pajkić, Ava Karabatić, Jelena Golubović...

Ipak, jedna od najinteresantniji takmičarki će svakako biti starleta Senada Nurkić Maca koja dolazi iz Bosne i Hercegovine.

Ona je predstavljena kao ukućanka "Maca Diskrecija" koja šokira.

"Moje ime je Senada. Možete me zvati bilo kojim vrućim imenima. Hoću da pokažem kakva sam ja zaista. Volim brz seks. Ako me neko bude dirao, neće dobro proći", poručila je Senada pri ulasku u rijaliti šou.

Već po samom ulasku u "Parove" Senada Nurkić, odnosno Maca Diskrecija, krenula je u akciju. Ona i Jasmin Nevenkić su odlučili da postanu par, a to su proslavili poljupcem.




Izvor: Avaz

Najčitanije na portalu