Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Zbog opsesije da izgleda kao TV zvijezda htjela žrtvovati život

Helen Hajn (30) iz Bridgewater je redovito završavala u bolnici s napadima panike, dišnim problemima i kamenom u bubregu . Razlog tome je opasna kombinacija pilula za mršavljenje koje je ova manekenka uzimala posljednjih sedam godina, dok nije postala majka malog Luisa i riješila da se zbog sina promijeni iz korijena.


Helen je ušla u svijet mode noseći odjeću veličine 36, međutim , iako mršava , nije bila zadovoljna svojim fizičkim izgledom . Sa željom da bude uspješna kao TV lice , shvatila je da po uzoru na svog idola , britansku zvijezdu Ket dilej, mora dovesti svoje tijelo do savršenstva. Tada je, zahvaljujući jednom prijatelju, inače bodibilder, otkrila pilule za mršavljenje.
Bila spremna žrtvovati život zarad fizičkog izgleda

Efekti su odmah bili vidljivi , a tijelo je doslovno preko noći počelo da joj se mijenja. U isto vrijeme je počela s rigoroznim fizičkim treninzima, masne naslage su se topile, mišićna masa je rasla, a Helen se osjećala jačom nego ikad.

Međutim , euforija nije dugo trajala. Nakon samo nekoliko tjedana, Hine je usred vožnje doživjela prvi napad panike uzrokovan koktelom pilula. Puls joj je naglo skočio i počela se guši. Tad je prvi put završila u bolnici.

- Liječnici su mi rekli da mi je puls u mirnom stanju 280. Upozorili su me da pod hitno moram se skinem s lijekova koje sam uzimala jer mogu biti opasni po moj život. Uplašila sam se stvarno , ali sam već nakon nekoliko mjeseci ponovno počela se gojim i to mi je uništilo samopouzdanje . Morala sam da im se vratim - priča Helen.

Ona je pilule nastavila uzimati, a opsesija mršavošću , trajala je sve do ove godin . Posljedice su postajale sve ozbiljnije . Imala je teške napade panike tijekom kojih je mislila da e umrijeti, a više puta je završila u bolnici s napadom kamena u bubregu. Vrhunac njenog teškog stanja desio se na ljetovanju u Egpitu kada je s vrtoglavicom pala s kreveta i nije imala snage da ustane .
Fatalni uzor : Ket Dilej

Za ovu manekenku, stvari su se poslije toga promijenile . Iako je 2009. dobila sina Luisa, majčinstvo je utjecalo da na kratko prestane sa korištenjem pilula . Međutim, posljednjih nekoliko mjeseci, sinčić koji ima tri godine , pomogao joj je da shvati neke stvari i iz korijena promijeniti svoj živo.

- Shvatila sam da mi je zbog njega život dragocjen i da ću ga izgubiti ako tako nastavim . To me je otrijeznio - priča Helen, koja je danas nova osoba, a kako sama kaže, dani ospesije fizičkim izgledom, ostali su daleko iza nje.

Izvor: zena.blic.rs

Najčitanije na portalu