Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Amra Silajdžić hitno operisana u Los Angelesu!

Jedna od najuspješnijih bh. manekenki Amra Silajdžić, kao što je poznato boravi u Los Angelesu, gdje osim što vrijedno radi, učestvuje u brojnim humanitarnim akcijama.

Iako se do sada ništa nije znalo, Amra je očigledno posljednjih dana imala problema sa zdravljem. Rezultat tome je i operacija, koju je imala, a na svom facebook profilu otkrila je o čemu se radi, ali se i zahvalila svima koji su kroz ovaj težak period bili uz nju. U cjelosti prenosimo Amrin status na društvenoj mreži.


Dragi prijatelji,

Nakon nekoliko sedmica užasnih bolova u leđima i vratu, bezuspješnih posjeta kiropraktičaru i fizioterapeutu, nalaz magnetne rezonance je pokazao iščešenje diska u vratu, koji je počeo oštećivati kičmenu moždinu. Jučer sam, u bolnici u Los Angelesu operisana, gdje su disk odstranili i zamijenili ga plastičnim, sve je prošlo u najboljem redu... Već sam kući i poprilično se dobro osjećam.  Sada slijedi period oporavka (brzog, nadam se ️), odmaranja, čitanja knjiga, gledanja filmova... Posao će malo da sačeka, a i treninzi (što mi najteže pada )...

Možda je ovo bila poruka da treba malo da usporim, duboko udahnen i uživam u svakoj sekundi svoga života, bez srkleta i nervoze... Nažalost, čovjek treba da se razboli da bi cijenio zdravlje.

Želim da se zahvalim mojim prijateljima koji su cijelo vrijeme bili uz mene, čija briga i pažnja mi jako znače (koliko god se ja opirala ), na njihovom dragocjenom vremenu, brizi o mojoj Sofiji... Jesam daleko od svojih, ali nisam sama. Možda je trebalo da se razbolim da to shvatim.. Sada znam.

Hvala Vam!!!

Nirvane, tebi koji si čekajući u bolnici cijeli dan, bio glavni dostavljač vijesti `play by play`, ``dobro je, uveli su je, uspavali su je, gotova je, evo me u intenzivnoj s njom..``, i tako olakšao mojim najmilijima jer nisu mogli biti sa mnom. Tebi, koji si me nasmijavao od momenta kada sam otvorila oči u onom krevetu, i mene i doktore, i sestre... Hvala ti!

Jasminka, jer si kao doktorica imala strpljenja odgovarati na moje hiljadu i jedno pitanje, jer si se brinula o meni kao o rođenoj sestri, javljala mi se usred konferencija i bila na raspolaganju 24h... Jer si me odvela fantastičnom doktoru koji je na vrijeme reagovao i napravio odličan posao i jučer stajala uz moj krevet dokle god je to bilo moguće.. Ma hvala za sve!! Riječi su nedovoljne.. Zaista...

Mojoj Hamšiii (Dženeta Jena Mulalić) i njenim provalama u rano jutro, saburu da trpi moje tersluke (nekako je uvijek najbliža po tom pitanju ), pizzu kad donese iako se ljutim, pa onda pojedem ccc.. Mojoj OC familiji od kojih UVIJEK imam nesebičnu podršku... I SVIMA ostalima, od srca veliko hvala!!

Ljudi, VOLITE SE, komunicirajte, družite se... Jedan je život i neka bude najbolji mogući što se može proživjeti. Pazite na svoje zdravlje, ono je najbitnije! Ne zamarajte se tuđim životima, dovoljan vam je vaš.. ne budite oholi i ljubomorni, pogledajte sami u sebe i otkrijte pravi problem.

ŽIVITE PUNIM PLUĆIMA!

Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu