Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

“ODLUKA DA OSJEČEM NOGU BILA JE NAJTEŽA U MOM ŽIVOTU!” Nećete vjerovati zbog čega se odlučila na amputaciju…

Mlada žena koja je rođena sa bolnom deformacijom stopala donijela je drastičnu odluku da amputira nogu, a kako bi mogla nositi visoke potpetice po prvi put u životu.

Mariah Serrano (21) je rođena se deformacijom lijeve noge, a rečeno joj je da nikad neće moći nositi štikle ili raditi svoj posao iz snova u svijetu mode.


Odlučna Mariah iz New Yorka odlučila se za amputaciju donjeg dijela noge koja će biti zamijenjena protetskom nogom.

Sada ona može nositi sve vrste obuće, uključujući i štikle i sandale.

- Bilo je teško naviknuti se na štikle, ali čak i djevojčice koje nemaju problema s nogama moraju učiti kako da prvi put hodaju u njima. Nikad se nisam osjećala tako glamurozno.

- Kad su mi rekli da nikad neću nositi štikle i da trebam odustati od moje karijere iz snova bila sam očajna. Specijalista je rekao da postoji još jedna mogućnost, a to je amputacija noge. Moja mama je bila užasnuta, ali ja nisam mogla tu ideju izbaciti iz glave. Morala sam ozbiljno razmisliti.

U većini slučajeva deformacija stopala se ispravlja u djetinjstvu uz pomoć proteze ili operacijom, ali kod Mariah nije pomoglo ni 5 operacija.

- Bila sam umorna od nošenja proteze, jedno stopalo je bilo manje od drugog, cipele su bile pravi problem. Bila sam prisiljena na maturu ići u patikama. Nisam si mogla pomoći, bila sam ljubomorna na prijateljice u štiklama.

U aprilu 2009. godine ljekar joj je rekao da je i amputacija rješenje.

- Prvi put sam pomislila da bih to mogla uraditi, ali bila sam prestravljena. Pročitala sam članak da je moj omiljeni dizajner Alexander McQueen napravio protetičke noge za atletičarku Aimee Mullins.

- Tad sam shvatila da proteze mogu izgledati lijepo i odlučila sam se. U tom trenutku sam se odlučila za amputaciju.

U ljeto 2009. godine podvrgla se operaciji, a poslije je došlo do komplikacija, rana je boljela pa je i ponekad i žalila zbog odluke.

- Nisam izlazila, a nisam željela ni da prijatelji dođu kod mene. Bilo je jako teško.

Ali do zime rana je zarasla a onda je dobila svoj prvi par štikli.

- Odluka da odsječem nogu bila je najteža u mom životu. Ponekad se probudim i pitam gdje je. Ponekad i padnem kad ustajem iz kreveta jer zaboravim da nemam nogu. Naučila sam da protezu ne shvatam preozbiljno, moji se prijatelji uvijek šale na račun toga.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu