Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Saznajte kako je vremešna Sarajka Minka, postala apsolutni hit na Facebooku?!

"Godine 1943. sam postala skojevka. Imala sam tada 15 godina. Kladila sam se sa drugaricama da ću najopasnijem iz Redarstva (sadašnja policija) staviti Titov letak u džep. Ne sjećam se kako se zvao, znam da je bio ustaša i da nije bio iz Sarajeva. I pravila sam se da čekam tramvaj. Tramvaj je došao, primakla sam mu se kod vrata i kada je ulazio, ubacila sam mu letak u džep i ostala vani. Bilo je to na tramvajskoj stanici gdje je Narodna banka."


Tako Sarajka, gospođa Minka, odgovara na pitanje koja je najluđa stvar koju je uradila kao tinejdžerka, prenosi Radiosarajevo.ba.

Njena fotografija uz ovu kratku izjavu, objavljena je na foto-blogu People of Sarajevo, koji je nedavno pokrenuo fotografski studio TNT. Uzor za pokretanje ove stranice je projekat Humans of New York, koji je kreirao Brandon Stanton 2010.

Kako kažu pokretači ove stranice,svaki dan će biti objavljena po jedna fotografija, a nakon Lica Sarajeva projekat se širi i na lica drugih gradova u BiH.



Izvor: radiosarajevo

Najčitanije na portalu