Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

“BILO JE NEVJEROVATNO”: Sedmogodišnji dječak uspio rasplakati sve goste na vjenčanju…

Iako su vjenčanja uglavnom vesela, pjeva se i pleše, ovaj dječak uspio je rasplakati sve goste. Čak je i njegova majka bila iznenađena kako je bio uvjerljiv i iskren…

Sedmogodišnji dječak, koji je pobijedio leukemiju, dirnuo je goste do suza kada je održao dirljiv govor kao kum na vjenčanju svojih roditelja.


Alex Vaughan, koji se borio protiv akutne limboblasične leukemije koja ju mu je dijagnosticirana u januaru, rekao je svojim roditeljima koliko ih voli.

Njegov otac Luke zamolio ga je da bude kum na vjenčanju prije nego je otkriveno da dječak ima rak.

Bilo je neizvjesno hoće li Alex biti dovoljno dobro da može biti kum jer je tokom godine bio podvrgnut agresivnom liječenju.

Međutim, kad je stigao taj dan, Alex je ponosno zauzeo mjesto pored oca i predao prstenje tokom vjenčanja svojih roditelja.

Dječak, koji je nedavno vratio i u školske klupe, kasnije je pročitao govor koji je sam napisao.

U svom govoru rekao je ‘odlučio sam napisati govor da bi mami i tati rekao koliko ih volim’. Dalje priča kako se plašio zbog govora i kako ga je otac ohrabrio riječima ‘Ne trebaš se bojati ničega, jer si već prošao najgoru stvar ikad’.

- Pisao je sam i bilo je nevjerovatno. Govor je jako dobar, Alex je bio tako uvjerljiv da su svi plakali- kaže dječakova majka Kim.

- Bila sam jako ponosna kad nam je dao prstenje. Bila sam jako iznenađena kad nam je dao darove. Sam je otišao van i kupio ih, sad i manžetne za oca, a za mene Pandora narukvicu i privjesak.

Alexov dvogodišnji brat Dylan bio je počasni gost na vjenčanju, a onda su se njih četvero vratili kući u Chadderton.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu