Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Bolna ispovijest Seke Aleksić: Ovo nismo znali!

Pjevačica Seka Aleksić otvorila je vrata svog doma, ali i srca i otkrila da je težak život od nje napravio borca u ostvarivanju svojih ciljeva.

``Nekada sam bila harambaša. Moja porodica i ja smo izbjegli iz rodnog mjesta, zbog ratnih strahota. To je bio težak period moga života, sve probleme sam rješavala sama u svoja četiri zida. Nisam htjela da opterećujem svoju majku koja je moj heroj, pa sam ponekad plakala da moje suze niko ne vidi``, otkrila je popularna pjevačica.

``Nije me bilo sramota što nekada nisam imala za užinu, ekskurzije, sa tim sam naučila da se izborim i zbog toga sam danas jaka i ne dam na sebe i svoje``, dodala je Seka.

``Umijem da plačem, ali svoje suze pokazujem rijetko. Svako ljudsko biće zaplače, pa tako i ja. Zaplačem dok gledam seriju, neku tužnu emisiju i u tim trenucima, moj suprug Veljko me zagrli, prisloni na grudi, poljubi i onda je sve lakše``,  priznala je Seka Aleksić na snimanju emisije “Glamur specijal” koja će se emitovati posljednjeg dana ove godine.



Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu