Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

DŽEJ I DALJE BIJESAN: On je mojom Anom obrisao pod. Da me policija nije spriječila, pala bi krv!

Priča o Adilu Maksutoviću i njegovoj nevjenčanoj supruzi Ani Ramadanovski, koja je policiji prijavila da ju je pjevač pretukao, i dalje zaokuplja pažnju javnosti.

Portal Presonline.rs danas danas donosi novu izjavu Aninog oca, Džeja Ramadanovskog koji je, kako je rekao, u trenutku kada su mu javili šta se dogodilo htio da eksplodira.


“Samo što se porodila i rodila njemu dijete, on da je išutira u stomak i to više nije ‘par šamara’, on je nju vukao, obrisao je njome pod cio”", izjavio je Džej.

“Ona puzeći do vrata pobjegla napolje. Otišla do Nadice, javili mi. Ma ne znam, ja sam htio da eksplodiram u tom trenutku. Samo je policija zaslužna što se nisam otišao. Spriječili su me. rekli su mi: ‘Sjedi tu, ne mrdaj odatle, mi ćemo sve da sredimo’. Inače bi pala krv sasvim sigurno”, rekao je Džej Ramadanovski.

Izvor: Presonline.rs

Najčitanije na portalu