Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Hurem Avdić iz BiH niže uspjehe u Austriji!

Prilikom naše nedavne posjete Beču na koncertu (Enes Begović, Sanja Maletić, Asim Bajrić, Selma Bajrami) imali smo čast upoznati se sa nekoliko uspješnih Bosanaca i Hercegovaca koji žive i rade u Austriji. Da Bosanci imaju talenta i da se znaju dobro proveseliti uvjerili smo se i sami. Ovom prilikom predstavljamo Hurema Avdića, mladića kojeg je sudbina odvojila od Bosne, ali koji se na najbolji način predstavlja u Austriji.


Za koju kompaniju radite i možete li nam ukratko reći čime se bavi?

- Kompanija za koju ja radim se zove „Niederösterreichische Versicherung“ postoji 90 godina na austrijskom tržištu, dosta je stabilna i ozbiljna kuća. Za tu kompaniju radim već evo treća godina. Predstavnik sam ove kuće, savjetnik kada su osiguravajuće usluge u pitanju, a ujedno i Representant. Prošle godine sam proglašen za „mladog radnika godine“ ili „newcomer of the year“. Dobio sam tri nagrade, 1. Mladi radnik godine 2. Putovanje u Barcelonu 3. Naša filijala je bila 1. mjesto. Moj uspjeh je primijećen od strane austrijskih medija, austrijske novine su prenijele moju priču, Dnevni Avaz također. Snimana je reportaža o meni preko TV OKTO, Integracioni program u Austriji.

Veoma ste uspješni u kompaniji za koju radite, proglašeni ste među najboljim radnicima. Koliko Vam to znači?

- Ove godine sam imao polaganje (davao sam ispit pred državnom komisijom) i položio sam hvala Bogu sa „odlikom“. Prilikom godišnje manifestacije naše kompanije, 12. decembra gdje budu svi članovi i radnici firme, oko 600 kolega, imao sam čast da budem na bini, primio sam Certifikat od strane upravnog direktora i generalnog direktora. Tako da sam morao nešto da kažem o sebi i svom uspjehu. Predstavio sam se, moje početne riječi su bile: ``Da dolazim iz Bosne, drago mi je što mogu sebe, a i zemlju odakle sam da predstavim u najboljem svjetlu`` puno to ovamo znači. Kako stvari stoje da ću ako Bog da i ove godine biti među najboljim radnicima kompanije, naredne nagrade čekaju i uspjeh se mašallah nastavlja.

Kako gledaju na Vas kao Bosanca koji je uspio za tako kratko vrijeme napraviti veliki uspjeh u kompaniji za koju radite?

- Koliko me rukovodstvo kompanije cijeni, govori sama činjenica mojih aktiviteta kroz sponzorstva kada su naše bosanske manifestacije u pitanju, sijela, koncerti, turniri, humanitarne akcije itd. Pomažem našu dijasporu kroz sponzorstvo, naša kulturna umjetnička društva itd. Moglo bi se reći da sam prisutan na mnogim projektima. Stekao sam mnoga poznanstva s našim estradnim umjetnicima, od kojih bih posebno izdvojio poznanstvo sa Enesom Begovićem. Također gajim saradnju sa estradnim menadžerom Semirom Delalićem.

Izvor: ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu