Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

ISKRENA BOSANKA: Evo šta je Seka Aleksić spremna uraditi za BiH - VIDEO

Mnogi ne znaju da Seka Aleksić uvjek i otvoreno govori da je Bosanka. Jedne prilike su joj rekli "Srpkinja" u Srbiji, a ona je odgovorila, ja sam iz Bosne, i ja sam "Bosanaka".

Također kad je bila gost relity show-a "Survivor", Seka je učesnike pitala: "Ima li neko iz Bosne", a jedan od učesnika koji je ranije govorio protiv BiH, a iz Bijeljine je, podigao je ruku i rekao: "Ja sam".
Također u emisije TV Hayat, rekla je da je Bosnaka i da je spreman nastupati za BiH na Evroviziji.

Mnogi osporavaju njenu muziku i nju kao pjevačicau, bilo kako bilo, treba kod nje cijeniti što uvjek ponosno kaže da je Bosanka.

Pogledajte video:

Najčitanije na portalu