Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Puklo prijateljstvo na Farmi: Imam njenu strašnu sliku!

Kad je Vesna Rivas ušla na ``Farmu`` djelovalo je kao da je na pomolu jedno lijepo prijateljstvo između nje i rediteljke Jelene Golubović.

Pjevačica je toliko bila oduševljena glumicom, mislila je da je iskrena i dobra, ali se nakon desetak dana razočarala.


- Svi znaju šta sam ja pričala o njoj dok nisam ušla ovdje. Ona mi je bila omiljeni farmer, a sada je moje najveće razočarenje. Kad nije dala kapu na pijaci mislila sam da je time pokazala da ne gazi svoju riječ čak ni zbog kolektiva, ali prethodne noći sam vidjela njeno pravo lice. Kad je ona u pitanju i njen lični interes u stanju je da uradi sve. Mi pojedinci smo bili srećni što se Jelena vratila iz arene. Krenuo je tihi rat između Jelene i Ivana... Jelena je ušla u trpezariju i uzela flašu sa stola koju smo mi željeli da popijemo. Ona je otišla da spava, a ja sam došla da uzmem tu flašu. Ona je prema meni bila mnog bezobrazna. Iako sam ja rekla da sam i ja ukućanin ove Farme, htjela sam da popijem malo, a ona mi je priredila takvo razočarenje. Da vam kažem svima, Jelena Golubović je najveće razočarenje na Farmi. Jelena je sama predložila da zamrnemo naše odnose, što sam prihvatila objeručke. Uhvaćena je u laži i ona je za mene ogromno razočarenje - rekla je Vesna Rivas, dok je Jelena sve vrijeme dobacivala, kao što to i inače radi.

To nije sve, jer je Vesna dodala kako o Golubovićevoj zna nešto što drugi ne znaju, a za to ima i dokaz. Naime, Vesna je otkrila da je Jelena prosila ispred zgrade "Pinka", za šta ima i dokaz u vidu fotografija.

Izvor: Opera17.com

Najčitanije na portalu