Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

MAJKA IZGORJELE DJECE NAKON ŠTO JE IZAŠLA IZ PRITVORA: “Ne daj, Bože, nikome moju muku”

Ona je ovu izjavu dala samo nekoliko sati nakon što je izašla iz pritvora u kojem je provela osam dana

- Ne daj, Bože, nikome moju muku. To je sve što mogu da vam kažem, ne znam šta bih više mogla da vam kažem…


Ovo je juče, umornog pogleda i ispijenih očiju rekla Mirela Mikulčić (29) iz Velike Krsne (Srbija), majka Nenada (4), Dimitrija (3) i Maje (2), koji su 17. decembra izgorjeli u požaru nakon što ih je majka zaključala u porodičnoj kući. Ona je ovu izjavu dala samo nekoliko sati nakon što je izašla iz pritvora u kojem je provela osam dana. Reporteri su je zatekli na kapiji dvorišta u kojoj je kuća njenih roditelja Ljiljane i Marjana u selu Vlaška.

Najprije je oko 18 sati došao Mirelin rođak na biciklu, noseći crne kese sa stvarima koje je imala u pritvoru. Malo kasnije stigla je i Mirela u pratnji jedne žene…

- Hvala vam na saučešću, ali zaista nisam u stanju da dajem bilo kakve izjave. Hvala što ste me obišli – bilo je sve što je Mirela rekla prije nego što je ušla u roditeljsku kuću.

Jeziva tragedija koja se dogodila 17. decembra i dalje je glavna tema svih priča u Velikoj Krsni. Komšinici koja je željela da ostane anonimna ispričala je da je slike požara još proganjaju.

- Duša me boli za tom decom, noću ne mogu da spavam… Kad god izađem iz kuće, gledam u to zgarište… Nije nam ni do čega, nikome u selu. Bila su to divna, prepametna i umiljata deca. Kad god ih bih videla u dvorištu, uvek bi mi mahali… I ne samo meni, svakome ko bi prošao javljali su se. I stalno su pričali: “Volim te”, kao da im je falilo ljubavi – rekla je komšinica ne krijući suze.

Izvor: alo.rs

Najčitanije na portalu