Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

SKANDAL: Marinko Rokvić pretukao kolegicu?!

Nakon što se pojavila informacija da je svojevremeno Marinko Rokvić, navodno, fizički napao Nadu Topčagić tokom jedne turneje u Hrvatskoj, njih dvoje su za Telegraf ispričali sasvim različite verzije ovog događaja. Pjevačica tvrdi da nije bilo tuče, dok Rokvić kaže da se ne sjeća šta se zaista desilo.

Nada je izjavila da to nije bio fizički nasrtaj, već samo malo koškanje među njima, i da su mediji preuveličali stvari.


- Nije tačno da me je tukao! Bili smo na turneji i on se iznervirao jer su svi u kombiju čekali mene, a ja sam dijelila autograme obožavaocima. Onda me je Marinko napao, a ja sam mu samo odgovorila: “Je l’ tebi krivo što niko neće da se slika sa tobom”. Ma, kakva tuča, mi smo prijatelji, zajedno smo počeli karijere, to se sve dogodilo prije 30 godina – kaže Nada Topčagić.

Sa druge strane, Marinko, da li zato što mu je pamćenje oslabilo, ili što ne želi dalju polemiku sa koleginicom, ima drugačiju priču.

- Ne znam šta je tada bilo! Zovite Nadu i pitajte nju, ona zna kako je bilo! Ako ona kaže da sam je tukao, tukao sam je, ako kaže da nisam, onda nisam. Ja se ne sjećam da li sam je udario ili ne, bilo je davno, prije 40 godina – prokomentarisao je Rokvić.

Izvor: telegraf.rs

Najčitanije na portalu