Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

SMRŠALA NEVJEROVATNIH 76 KILOGRAMA, A ONDA JE POŠLO PO ZLU: “Ovo je horor, uništilo mi je život!”

Pretila žena otišla je kod ljekara koji joj je rekao da ima žučne kamence, a da bi ih odstranili mora smršati. Odlučila se na operaciju uz pomoć koje se njena težina prepolovila. Ali nije se na tome i završilo…

Pretila medicinska sestra, kojoj je ugrađena podesiva želučana traka, kaže da joj je to uništilo život jer je nakon toga dobila 51 kilogram!


Faye Attwood težila je 152 kilograma, a jela je čak tri velike čokolade samo za doručak, kao i pizze, kinesku hranu i sl.

U junu 2010. godine dijagnosticirani su joj žučni kamenci (koji su često uzrokovani masnom prehranom), pa su je upozorili da mora smršati da bi joj uklonili kamence.

Šest mjeseci kasnije platila je 10.000 funti operaciju ugradnje podesive želučane trake u bolnici u Birminghamu. Tada je smršala 44,5 kilograma u 7 mjeseci, a kasnije je pala na 76 kilograma, jela zdravo i išla redovno u teretanu.

Ali, nakon što je uklonjena žučna kesa, morali su joj stezati želučanu traku osam puta za manje od godinu dana. Stalno je bila u bolovima, gladna, a nije mogla zadržati stolicu.

Nakon što je u martu 2012. godine želučana trakica popustila, ona se opet počela debljati, a s obzirom da je stalno imala stolicu, uvijek je osjećala glad.

Danas, ona je vratila skoro sve kilograme, i sada ima 127 kilograma, zamalo kao i prije operacije.

- To je bio horor od samog početka, to mi je uništilo život – kaže Faye.

- Svi problemi počeli su u martu 2011. godine. Nisam mogla zadržati ništa dolje, bila sam bolesna sve vrijeme, bilo je grozno.

- Svakih šest sedmica trakica je morala biti dotegnuta, prije nego što sam opet mogla jesti krutu hranu i zadržati hranu. Ali pošto sam tako bila lišena hrane, odjednom sam se pobunila i doslovno ne mogu prestati jesti. Umjesto da ne osjećam glad, sada nikad nisam puna. Odem do švedskog stola i sve jedem, i stalno se vraćam po još, nikada nisam sita.

- Ljekari su rekli da se ovo događalo i prije, ali rijetkost je. Prestala sam ići u teretanu, počela dobijati na težini i sada imam 127 kilograma.

Faye radi kao medicinska sestra i poziva ostale da mršaju na starinski način.

- Mislim da bi ljudi trebali činiti stvari na prirodan način, jesti pravu hranu i ići u teretanu. Znam da je lakše reći nego učiniti, ali kao što se pokazalo, postoje rizici s ovom vrstom operacije.

- Zbog svega se osjećam jadno. Moji prijatelji i porodica ne mogu vjerovati da sam toliko smršala, a onda opet vratil sve kilograme.

Međutim, priznala je da se vratila nezdravom načinu života, odnosno opet jede junk food, čips i kolače.

- Počela sam se vraćati masnim kolačima i čipsu i na kraju sam jela više nego prije operacije.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu