Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Amila Hasanović pojasnila razloge samovoljnog napuštanja šoa!

Jučer smo objavili da Amila Hasanović napušta dalje takmičenje šoua ZMBT, što je uznemirilo njene fanove, ali i obradovalo njene neprijatelje.

Amila Hasanović pojasnila razloge samovoljnog napuštanja šoa!


Nakon što se vijest pronijela svim društvenim mrežama, Amila je pojasnila razlog zbog kojeg je odustala od daljeg takmičenja: "Dobila sam bezbroj poruka, od kojih sam shvatila da ima zaista ljudi koji me vole, vole ono što radim! Međutim ni za jedan portal nisam dala izjavu, smatram da svoje privatne probleme treba da čuvam za sebe! Obratila se jesam svojim fanovima i ljudima koji su glasali za mene, osjećam se dužnom da to tako trebam i da uradim. O napuštanju ću još dobro da razmislim, a razlog mog razmišljanja su poruke koje sam dobila od ljudi koji me i dalje žele vidjeti u takmičenju. Iako sam dobila raznorazne uvrede žirija, uvrede od pojedinih ljudi... Te uvrede bile su nepodnošljive za moju porodicu i mene...", napisala je plavokosa takmičarka koja evidentno iz emisije u emisiju napreduje.

Biće interesantno čuti šta će urednički  tim reći na ove odluke jer takmičari ne mogu šou napustiti kad im se prohtije, zato se i potpisuje ugovor po kojem prihvataju propozicije šoa.

Izvor: Senzacija.ba

Najčitanije na portalu