Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Dvoje učesnika ZMBT samovoljno napušta takmičenje!

Iako su do skoro uvijek bili dobro plasirani na konačnom poretku, dvoje učesnika show-a ZMBT želi samovoljno napustiti takmičenje. Prvo je Amer Međić dao znak da želi odustati od takmičenja. On je jučer na svom facebook profilu napisao kako nema potrebe da njegovi fanovi glasaju za njega napisavši: Žiri mi je dao ocjene za pjesmu, ne za moju izvedbu. Nemojte glasati za mene. Također, i Amila Hasanović je objavila na svom profilu da napušta takmičenje. Ona je dala nešto veće obrazloženje, a kako je napisala sve to je iz privatnih razloga.


- ``Dragi moji, ovom prilikom za nekoga će ovo biti tužna vijest, za nekoga sretna. Iz privatnih razloga moram da napustim show ZMBT! Žao mi je vašeg potrošenog novca koji ste uložili, žao mi je što to niste dali na pravo mjesto nekome kome bi život spasili.

Nažalost, moram da odustanem od onog što jako volim. Takva je sudbina da u ovom trenutku nemam drugog izlaza. Hvala vam što ste mi bili podrška. Žao mi je ako ću vas razočatrati ali moram... Nadam se da ćete me razumjeti.

Živjeti život i snove su različita dva pojma! JA SE IPAK MORAM OKRENUTI ŽIVOTU! Iako sam izjavila da nikad muziku neću napustiti, desilo se nešto drugačije! Bit će sreće drugi put za mene... Hvala vam!``

Izvor: Senzacija.ba/ekskluziva.ba

Najčitanije na portalu