Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Jovana u emisiji kod Ognjena Amidžića otkrila sve tajne

Jovana Alibabić odlučila je da ispriča svoju stranu u jednoj emisiji, te je rekla da sa Danijelom nije bila intimna više od dva mjeseca, kao i da nisu imali šta da jedu.

``Problemi su se javili još na medenom mjesecu, zbog čega sam ja u decembru otišla u Niš kako bih razmislila o svemu. Čula sam da je imao ljubavnom vezu sa nekim Markom iz Podgorice, zatim sam čula da je prekinuo vezu sa Lejlom zbog toga što mu je našla ljubavne poruke, kao i sa Slavicom Ćukteraš...``, rekla je Jovana u emisiji ``Ami G Show``.


Ona kaže da joj je krivo što je poslala saopštenje medijima. ``Bilo je ishitreno i sad mi je stvarno žao``.
Jovana u emisiji kod Ognjena Amidžića otkrila sve tajne

``Ja nisam rekla da me je tukao, nego da me je davio, on je to uradio tri puta, a tek smo tri mjeseca u braku. Ja ne želim da trpim nasilje``, dodala je ona.

Ona je rekla da nije željela ranije da se oglašava jer je mislila da će biti bolje. ``Davala sam nadu našem braku, ali poslije trećeg puta nisam željela da trpim, nemam nikakve dokaze, crvenila je bilo samo sat vremena``, rekla je i dodala da su se skroz udaljili. ``Mi nismo intimni već dva i po mjeseca``.

Jovana takođe tvrdi da pisanja medija kako je ``bogato živjela`` kod Danijela nisu tačna, te da često nisu imali šta da skuhaju.

``On mi nije dozvoljavao da radim, sve svoje poslovne ponude sam odbijala zbog njega``, rekla je i dodala da je vidjela optužbe da je tri mjeseca živjela bogato. ``Ja bih voljela da je tako, kuhala bih kad bih imala od čega, mi smo imali tri obroka i to su bili sendviči``, rekla je.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu