Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

NASTAVLJA SE RAT: Danijel uzvraća udarac Jovani!

Danijel Alibabić, poslije šokantnog priznanja njegove još uvijek zakonite supruge Jovane Alibabić da se razvodi poslije samo tri mjeseci braka, da ju je fizički maltretirao, te da je homoseksualac, istakao je da će sve što je navela Jovana morati da dokaže na sudu.

``Neću reći o njoj nijednu ružnu riječ jer sam želio da to bude majka moje djece, a sve što je navela će morati da dokaže na sudu. Za sad toliko!``, kratko je rekao Danijel.


Podsjećamo, Jovana je izjavila da se Danijel i ona razvode, ali razlog, kako je navela, nije gubitak bebe. Ona tvrdi da ju je Danijel fizički zlostavljao, koristio kao ``paravan``, te da je njihova veza bila čist marketinški trik.

``Moje nezadovoljstvo traje već duže vrijeme, ali ja nisam željela ništa da iznosim u javnost, dok se u sve ne uvjerim. Shvatila sam da sam ja od samog početka naše veze i ubrzo braka bila samo marketinški trik i kako je sve planski odrađeno! Da sam mu ja u stvari sve vrijeme samo bila paravan. Za ova tri mjeseca sam svašta doživjela... fizički napad, gdje me je Danijel hvatao za vrat i prijetio da će nastaviti, ukoliko mu se ne sklonim sa očiju. Da ne odgovara za svoje postupke jer ni sam ne zna šta je sve u stanju da uradi``, rekla je Jovana.

Ona je dodala da je Danijel po svaku cijenu želio da je zarobi u kući, zbog čega je propustila razne poslovne prilike.

Prema njenim riječima, priče da je Danijel homoseksualac su istinite.
``Od kako smo se doselili u Beograd, on me nije primjećivao, stalno je imao obaveze, izlazio sa društvom... Kada je bio kod kuće sve vrijeme je provodio na laptopu u virtuelnom sjetu sa ko zna kim?``, tvrdi Jovana.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu