Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

OTIŠLA U BOLNICU ZBOG GRČEVA: Sumnjala na netoleranciju na pšenicu, ali je uslijedio šok!

Već neko vrijeme mučila ju je nadutost i bolovi u stomaku. S obzirom da joj je sestra ispričala da su njeni nalazi pokazali netoleranciju na pšenicu, posumnjala je da ima isti problem. Zamolila je muža da je odvede u bolnicu…

Jedna žena prevezena je u bolnicu zbog bolova u stomaku, a samo dva sata kasnije rodila je dječaka.


Teresa Howard (43), dok drži svog trećeg sina Ethana, kaže da ne može vjerovati.

Drama se odvijala nakon što je zamolila svog partnera Glena (43) da je odveze u bolnicu jer je imala strašne grčeve u stomaku.

Teresa je posumnjala da joj probleme uzrokuje netolerancija na pšenicu i da je zbog toga bolesna.

-Tereza me nazvala u subotu jer je stomak otečen. Žalila se na bolove u stomaku i htjela provjeriti toleranciju na pšenicu, jer to muči i njenu sestru.

U bolnici su odmah pitali je li trudna, a oboje su u glas rekli da nije.

-Ali onda je došao ljekar i rekao da je Tereza trudna, čestitao nam i dodao da su trudovi svakih pet minuta.

-Ne samo da smo tek doznali da je trudna, ali čuti da već ima trudove bilo je previše.

Iznenada, otkucaji bebinog srca su se smanjili, pa su je počeli pripremati za carski rez. No, opet su morali mijenjati planove jer je žena počela rađati prirodnim putem.

Dva sata nakon dolaska u bolnicu, par je ugledao svog trećeg sina Ethana.

-U početku sam se bojala da neću biti povezana s bebom jer nisam znala za trudnoću. Ali čim sam je uzela u ruke, povezali smo se. Samo sam htjela da sve bude dobro.

Novopečena majka kaže da je prije Božića radila i po 100 trbušnjaka pokušavajući se riješiti trbuha.

-Mislila sam da sam se udebljala zbog nepravilne ishrane i jer ne vježbam. Do kraja septembra trčala sam na traci.

Par je oduševljen reakcijom starijih sinova koji su presretni jer su dobili brata.

Rekla je da je mislila da će ljudi biti nepovjerljivi kad čuju njenu priču.

-I ja prva kad vidim ovakve priče na TV ili u novimana kažem ‘Pa naravno da znaš kad si trudna!’.

-Obje moje trudnoće bile su iste, imala sam žgaravicu, mučninu, a bila sam ogromna. Ali sada nije bilo tih simptoma.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu