Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Rat porodica Alibabić i Nikolić: Oglasila se svekrva!

Olivera Alibabić, majka pjevača Danijela, ogorčena je zbog optužbi snajke da je njen sin gej i da ju je zlostavljao i tvrdi da Jovani Nikolić treba pomoć psihijatra.

- Predvidjela sam sve ovo. Nije ona za mirnog mladića poput mog Danijela. Njoj treba neki žestok i opasan momak, neko ko je njenog kalibra. Ona ima lijepu glavu, ali šuplju, nažalost. Ružno je da govorim loše o njoj jer mi je bila snaha, a Danijelu žena. Takođe smatram, njoj treba neko stručno lice, psihijatar, naprimjer - kaže Olivera.


Pjevačeva majka tvrdi da je snajka pored njenog sina živjela „kao bubreg u loju“.
Rat porodica Alibabić i Nikolić: Oglasila se svekrva!

- U kući ništa nije radila. Izlazila je stalno, dolazila pred zoru dopingovana, dok je Danijel radio. Ustajala je u pet popodne svakoga dana. Zanimao ju je samo provod i alkohol. Bila je pijana skoro svakog dana, prava alkoholičarka - objašnjava Danijelova majka.

Gospođa Alibabić sumnja i da je Jovana na „Farmi“ imala spontani pobačaj.

- Mislim da je svojevoljno abortirala. Nakon “Farme” je imala dovoljno vremena da se raspita o Danijelu, njegovoj porodici, popularnosti... i mislim da je sve dobro odglumila. Udala se za njega zarad medijske popularnosti. Mislim da ga je Bog stavio na iskušenje da bi shvatio kakvu je djevojku imao pored sebe i izgubio.

Lejla Hot mu je u svemu odgovarala. Jako su se voljeli - zaključuje sa sjetom u glasu Olivera, i dodaje da je Danijel već predao papire za razvod braka.

Jovana Nikolić nastavlja obračun sa suprugom, tvrdeći da je spremna da na sudu dokaže da je homoseksualac, a svekrvi odgovara da je nikada nije voljela.

- Ne iznenađuje me reakcija Danijelove majke. Ta žena me nikada nije voljela - kaže Jovana.

Nikolićeva tvrdi da i nekoliko dana nakon što je poslala otvoreno pismo stoji iza svake izgovorene riječi.

- Sve je tačno i ostajem pri svakoj svojoj rečenici. Čula sam da će me moj još uvijek zakoniti suprug tužiti za klevetu, ali ja mu poručujem da ću svaku riječ dokazati na sudu. Dakle, imam dokaze i da me je maltretirao i da je homoseksualac - kaže bivša učesnica rialitija.

Jovana dodaje da je Danijel često stajao između nje i svoje majke.

- Često se svađao sa njom jer nije mogla da sakrije netrpeljivost prema meni. Ovo joj je idealna prilika da dokaže kako sam ja loša za njenog sina. Sada vjerovatno likuje i priča kako je bila u pravu za sve - zaključuje Nikolićeva.

Izvor: Blic.rs

Najčitanije na portalu