Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

SNIMAK OTKRIO ISTINU: Dokaz da je Danijel tukao Jovanu?! - VIDEO

Manekenka Jovana Nikolić u otvorenom pismu otkrila je da ju je suprug Danijel Alibabić fizički zlostavljao i da je homoseksualac, te da se razvode. Jovana je pomenula da su gledaoci mogli da posumnjaju da nešto među njima nije u redu prilikom gostovanja u emisiji ``Priča se, piše se``, kada je Danijel branio Adila zbog nasilničkog ponašanja, te da je prethodne noći upravo on nju zlostavljao.

``Na internetu možete naći emisiju ``Priča se, piše se`` i vidjeti moju reakciju na temu Adila koji je tukao svoju ženu, Danijelovo ponašanje i podržavanje Adila, gdje ćete shvatiti da nešto nije u redu među nama, jer je upravo prethodne noći fizički nasrnuo na mene! Daveći me, što je nazivao raspravom i ućutkivanjem, a ne tučom``, navela je Jovana.

U emisiji Alibabić je stao na Adilovu stranu i rekao da ga ne treba osuđivati jer pomenuti navodi možda nisu tačni. ``Jedino što mogu da kažem je da sam upoznao Adila i da je moje mišljenje da je on jedan pristojan, fenomenalan i dobar momak i da zaista sumnjam da se desilo, i ako se nešto desilo pretpostavljam da su malo napumpali priču. U svakom slučaju mislim da je to njihova privatna stvar i da ne bi trebalo toliko da se priča o tome, već da ljudi trebali da obrate pažnju na njegovu karijeru, a ne na te stvari. Svakako da sam protiv toga, hvala Bogu``, rekao je Alibabić.

``Ja bih njega stavila iza rešetaka. Defitinitvno``,  rekla je Jovana.

``Ti bi stavila nekoga ko to radi, a mi ne možemo sada... - rekao joj je Danijel, a Jovana se nadovezala da je ona to rekla u slučaju da je to tačno. Inače, u prvom dijelu emisije Jovana je svoj vrat krila maramom, koju je kasnije skinula.



Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu