Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

SVAKODNEVNO JE `GLEDAO SMRT`! Vlastitim zubima je kopao grob u koji je trebao leći…

Iako je svakodnevno gledao smrt, to ga nije sprječavalo da i sam svojim zubima kopa vlastiti grob. Prejedao se godinama, nije vježbao niti imao ikakve fizičke aktivnosti, pa je došao i do 197 kilograma…

Jedan pogrebnik izgubio je skoro 90 kilograma nakon što se njegova kćerka uplašila da će postati vlastita mušterija.


Colin Cuthell (64) iz Škotske nakupio je 197 kilograma jer se godinama prejedao, a nije vježbao. On vodi porodičnu pogrebnu firmu, imao je dijabetes 2 uzrokovan pretilošću, a tokom odmora su ga morali gurati u invalidskim kolicima.

Ali, on je promijenio svoj život nakon što mu je kćerka Michelle (31) rekla da ne želi da ga izgubi. Colin je visok 1,9 m, a sada ima 108 kg.

- Želio sam biti s porodicom, ali znao sam da će me nezdravi način života ubiti. Za nekoliko godina bio bih mrtav.

- Moja žena Marian oduvijek me nagovarala da smršam, ali osjećao sam kao da sam zarobljen.

I kćerka Michelle radi u porodičnoj firmi, pa se svakodnevno suočava sa smrti, a sve je otežavala i briga za očevo zdravlje.

- Bila sam uplašena da će otac samo pasti mrtav jer se to stalno dešava ljudima s kojima imam posla. Ja sam tatina curica, uvijek smo bili bliski. Bilo mi je nezamislivo da ga izgubim.

- Tokom posljednjih godina postao je ogroman, a ja sam bespomoćno gledala kako se njegovo zdravlje pogoršava.

- Morala sam mu pomoći prije nego što bude kasno, pa sam počela istraživati sve mogućnosti. Tako sam došla do Cambridge dijete i istraživala sam je na internetu.

Par se susreo sa savjetnikom i nevjerovatno mršavljenje je počelo.

- Ja sam tako ponosna na njega, nevjerovatno je koliko je uspio izgubiti kilograma. On je kao drzgi čovjek, više nije nesiguran, ne ostaje bez daha. Osjećam se poput ponosnog roditelja iako je on moj otac.

Colin je nije imao određeno radno vrijeme, pa je to dovelo do toga da jede po cijeli dan.

Pio je toplu čokoladu s mnogo šećera, a večerao je uglavno prženu hranu. Zahvaljujući Cambridge dijeti, promijenio je način ishrane.

Svakodnevnu isjranu zamijenio je posebno pripremljenim supama, šejkovima i pudingom od riže.

Tokom provođenja ove dijete, Colin je imao i savjetnika.

- Mnogo dugujem svojoj kćeri kao i savjetnici Deborah Paris. Zahvaljujući njima moja budućnost ne visi o koncu.

Nezdrave grickalice zamijenio je za voće i povrće. Također, više ne koristi fritezu.

- Colin je divan čovjek, nadam se da će njegov gubitan težine potaknuti i druge – kaže njegova savjetnica.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu