Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

U PREPUNOJ UČIONICI PUKLA STOLICA ZBOG NJENE DEBLJINE: Pogledajte kako izgleda kad je smršala 35 kilograma! + FOTO

Jedna nastavnica uspjela je smršati 35 kilograma nakon što je zbog njene težine pukla stolica – i to u učionici pred cijelim razredom.

Lucy Miller (23) bila je posramljena kad je pukla stolica zbog njene težine od 108 kilograma.

Tada je obećala da će smršati i u tome je uspjela. Promijenila je nezdravi stil života i sada ima manje od 75 kg.


- Osjećala sam se tako neugodno kad sam slomila stolicu. Dok sam sjedila na podu, čula sam kako jedan dječak kaže da sam predebela za stolicu.

- Dječak nije bio nepristojan, on je imao samo pet godina, ali to je bio šok koji mi je trebao da bh shvatila kolika sam zapravo.

- Ustala sam, pretvarala se da se ništa nije dogodilo, ali bilo je baš stašno. Tog dana sam odlučila da moram nešto poduzeti.

Lucy se počela debljati kad se zaposlila u školi.

-Uvijek sam bila krupna cura, dolazim iz gojazne poodice, a moja mama je uvijek bila na dijeti. Bilo je normalno da jedem poslije večere, a tokom školovanja sam uvijek imala slatkiše u džepu.

- Ali, kad sam dobila svoj prvi posao, tek sam se onda previše udebljala. Jela sam kolače i slastice za doručak, a na putu do kuće pojela bih pitu kao užinu.

- Nakon osam mjeseci nisam mogla obući hlače, a nosila sam najveću majicu.

- Bilo mi je teško sjesti s djecom na pod, a još teže jurati za njima. Uvijek sam bila bez daha.

Stolicapukla1Nakon što je slomila stolicu, odlučila je nešto poduzeti.

Pridružila se Cambridge planu za mršanje u maju 2013. i za samo šest mjeseci smršala je 35 kilograma.

- Pokušala sam i prije smršati ali bezuspješno. Trošila sam i vrijeme i novac, ali nije pomoglo.

- Ali sad je bilo drugačije, bila sam tako odlučna da smršam. Bilo je teško u početku, ali kad god sam htjela odustati sjetila sam se koliko će mi biti bolje. Moj tata je imao infarkt, mama ima visok holesterol, nisam htjela da se to i meni desi.

- Iako porodica i prijatelji nisu vjerovali da ću uspjeti, ja sam bila odlučna. Ponosna sam na sebe i sad sam pravi uzor djeci.

- Ovo je najbolja stvar koju sam ikad napravila i tako sam sretna.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu