Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

“NI KAMION NAS NIJE MOGAO ODVUĆI OD ŠVEDSKOG STOLA”: Dvije prijateljice zajedno smršale 95 kilograma! FOTO

Dvije najbolje prijateljice odlučile su smršati pa su zajedno izgubile 95 kilograma.

Liane Jennings (27) i Karley Slade (34) godinama su svakodnevno jele čokolade, čips i hranu iz McDonald’sa.

Prijateljice iz Essexa su svoje komplekse prikrivale humorom, ali onda su se odlučile promijeniti život operacijom želuca.


Liane već dvije godine živi s momkom Charlijem, a potrošila je 7500 funti na operaciju nakon koje joj je želudac veličine palca, a izgubila je i apetit. Tako je hranu iz McDonaldsa zamijenila salatama, pa je za pet mjeseci izgubila oko 32 kilograma, odnosno od 104 kg je došla na 72 kg.

Njena najbolja prijateljica koja je uvijek bila sama, jednom je imala i 114 kilograma. Unosila je i 8.000 kalorija dnevno-ćak više od četiri puta od preporučenog iznosa za žene, a jela je i po desetak kesica čipsa i 15 čokoladica.

No, nakon operacije, ona ima zdravih 57 kilograma i pronašla je ljubav svog života.

- Bile smo pohlepne djevojje. Tolike godine sam se osjećala jadno. Samo Karley zna koliko sam bila tužna jer se i ona osjećala isto – kaže Lianne.

- Živjela sam za hranu. Dok sam žvakala doručak u McDonaldsu, već sam razmišljala o obilnom ručku.

- Kad bih navečer došla kući brzo bih pojela veliku čokoladu, zatim bih sakrila omot da momak ne vidi, pa kad on dođe kući rekla bih mu da nisam jela čokoladu. A onda bih pojela još jednu, prije obilne večere.

- Sada jedem voće za doručak, salatu za ručak, a piletinu ili ribu s povrćem za večeru. Moja potreba za slatkišima je nestala, nikad se nisam osjećala bolje, nikad nisam bila sretnija.

- Sad sam na svojoj željenoj težini, a nekad su se moje haljine mogle koristiti kao šator za četveročlanu porodicu – kaže Karley.

- Ne mogu biti sretnija, Lianne mi je pomogla, pomagale smo jedna drugoj.

- Ne vjerujem da bismo ovo mogle jedna bez druge. Nismo više zabavne debele prijateljice, sada smo sofisticirane.

- Prije nas ni kamion nije mogao odvući od švedskog stola.

Izvor: doznajemo.com

Najčitanije na portalu