Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

MAJKA TROJE DJECE NOVU LJUBAV PRONAŠLA NA INTERNETU: Ali svi su protiv te veze jer je on zatvorenik...

Nakon razvoda, majka troje djece upoznala je muškarca preko interneta. Poslije dvije godine dopisivanja, shvatila je da je zaljubljena. Zaručili su se i par planira vjenčanje. Međutim, tu vezu niko ne odobrava jer je on zatvorenik…


Majka namjerava napustiti svoju djecu zbog novog života s američkim zatvorenikom kojeg je upoznala na internetu.

Britanka Jennifer Butler (29) će se, kako planira, u Teksasu udati za Christophera Mosiera (23). Ona dalje planira ostaviti svoje troje djece, svi mlađi od deset godina, i u septembru preseliti u SAD. Djeca trebaju ostati s ocem s kojim se razvela 2010. godine.

- Neki misle da sam luda jer sam se zaljubila u zatvorenika. Ne odobravaju svi našu vezu. Ali, Chris je divan čovjek. Naravno, on je napravio nekoliko grešaka u prošlosti, ali svako zaslužuje drugu priliku.

Jennifer se u julu 2011. godine počela dopisivati s Chrisom na internet stranici gdje zatvorenici mogu steći prijatelje za dopisivanje.

Na Chrisovom profilu je doznala da je on 2009. godine osuđen na 15 godina zatvora, bio je pripadnik oružane bande, a ranije je osuđivan zbog posjedovanja marihuane.

Jennifer kaže da je bila impresionirana njegovom iskrenošću.

- Bilo mi je žao što je zatvoren, što može razgovarati samo s drugim zatvorenicima. Ne opravdavam njegove zločine, no i on je ljudsko biće i zaslužuje imati prijatelje.

Počeli su pisati tri puta sedmično i njihov se odnos produbio, ali u junu 2013. je prestala dobijati njegova pisma.

- Osjećala sam se jako tužno i tada sam shvatila da su moji osjećaji mnogo dublji, nisam u njemu vidjela samo prijatelja.

Mjesec dana kasnije je dobila pismo od njega u kojem joj je objasnio da nije mogao nabaviti markicu za pismo. Shvatila sam da sam zaljubljena u njega, nisam mogla podnijeti da ga izgubim.

Jennifer kaže da je važno da ga djeca upoznaju jer ona planira provesti ostatak života s Chrisom.

Nakon što je uštedjela dovoljno novca, mogla je posjetiti Chrisa u zatvoru.

Njena prva posjeta bila je u oktobru. Ali, zbog tučnjave s drugim zatvorenikom, Chrisu nisu bile dozvoljene posjete, pa su samo mogli razgovarati kroz staklo.

- Imali smo staklo između nas i razgovarali smo preko telefona. Kad sam ga vidjela kako hoda hodnikom, znala sam da je on čovjek za mene. Razgovarali smo četiri sata i činilo se kao da ga poznajem cijeli život.

No, njihova veza izazvala je ogroman jaz u Jenniferinoj porodici. Naime, bojali su se da dovodi djecu u opasnost.

- Znala sam da neće odobravati jer je zatvorenik. A da je samo momak iz Amerike sve bi bilo drugačije. Chris je sjajan čovjek, on nije opasan kriminalac. Učio je na svojim greškama.

Posjetila ha je dva puta u četiri mjeseca, a prilikm trećeg posjeta zaručili su se.

Chris u septembru treba biti pušten uslovno i tada planiraju vjenčanje.

Izvor: dozanjemo.com

Najčitanije na portalu