Ženski svijet
 zazene.blogspot.com
POČETNA        VIJESTI        LJUBAV I SEX        LJEPOTA I ZDRAVLJE        TRUDNOĆA        POSLOVNI KUTAK        MAGAZIN

Devetogodišnji dječak stradao u teškoj nesreći, u istom tom momentu njegov brat blizanac sve osjetio…

Devetogodišnje dijete poginulo je u saobraćajnoj nesreći, a njegov identični brat blizanac predosjetio je da se dogodilo nešto strašno i prije nego što je policija saznala za tragediju. Slomljena mama Sionid Braun rekla je da je znala da je njen sin Zek predosjetio da nešto nije u redu sa njegovim bratom Loganom koji je bio u posjeti kod prijatelja.


Sionid je dva sata tražila Logana nakon što se nije vratio kući iz posjete prijateljima u utorak uveče. Uprkos tome što je čula policijske sirene, majka nije ni pretpostavila da je njenog voljenog sina udario automobil u utorak.

On je prebačen u bolnicu u Kirkaldiju, ali doktori nisu mogli da ga spase i preminuo je usljed zadobijenih povreda.

Majka petogodišnjih dječaka rekla je da je Loganov blizanac Zek znao da se nešto dogodilo prije bilo koga drugog.

``Logan mi je rekao da ide kod prijatelja i ja sam mu, kao i uvijek, rekla da se vrati prije mraka. Kasnije, Zek je došao kod mene i rekao mi da odmah mora da ide da nađe Logana``, rekla je njihova majka i dodala da je njen drugi sin osjetio da se nešto dogodilo. ``Nikad se nisu razdvajali``, dodala je, a prenio Mirror.co.uk.

Izvor: Kurir

Najčitanije na portalu